Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مرکز از طریق گروه‌های جهادی و بسیج و امکانات درمانگاه سپاه مدیریت می‌شود.

او  افزود: این مرکز قرار است در سه شیفت به مردم شهرستان نهاوند در راستای واکسیناسیون خدمات ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند هم گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در نهاوند واکسینه شده اند و تاکنون ۱۰۳ هزار دز واکسن تزریق شده است.

متین افزود: هم اکنون پنج پایگاه تجمیعی و ۲۰ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان نهاوند فعالیت می‌کند.

او تأکید کرد: همچنین در ۷۸ خانه بهداشت در دورترین روستا‌های این شهرستان نیز کار واکسیناسیون انجام می‌شود.

در حال حاضر شهرستان نهاوند از لحاظ رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا سپاه پاسداران گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان

جام جم آنلاین - خوزستان، علی شکاری پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت)  گفت: با حضور فرماندار ،امام جمعه ، مدیر جهاد کشاورزی ، مدیر تعاون روستایی شهرستان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان افتتاح شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تاسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

وی اظهار داشت: تا قبل از افتتاح این مرکز خرید، کشاورزان بخش سورین ، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می دادند، که علاوه بر زمان بر بودن، هزینه های بسیاری  برای کشاورزان داشته است، که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.  

 شایان ذکر است همزمان با افتتاح  سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، جـایگاه جدیـد ســوخـت رسـانــی بخش کـشاورزی در دهملا بزرگ افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • تاکنون نیمی از زائران قمی حج تمتع واکسینه شدنه اند
  • دومین مرکز انتقال خون بجنورد افتتاح می‌شود