Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز سه‌شنبه ۶ مهر تا روز شنبه ۱۰ مهر ماه نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند. خبرگزاری میزان -نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ شنبه شب در سایت در سایت "www.azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org" قرار گرفت.

بر این اساس، پذیرفته شدگان قطعی در این دانشگاه می‌توانند از امروز سه‌شنبه ۶ مهر تا پایان شنبه ۱۰ مهر ماه نسبت به ثبت‌نام مجازی خود اقدام کنند.

پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پذیرفته شدگان توصیه کرده که با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری نمایند. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و...)، ثبت کنند.

همچنین با توجه به اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهرماه ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان این دوره‌ها نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل‌های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند. همچنین جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.   بیشتر بخوانید: واکسیناسیون شرط بازگشایی مدارس نیست   انتهای پیام/ برچسب ها: دانشگاه آزاد ثبت نام کنکور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه آزاد ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند تا سه شنبه 11 اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار برگزار می شود، ثبت نام کنند.

در این دوره بیش از 100 موقعیت کارآموزی در گروه های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می توانند حداکثر برای 3 موقعیت، ثبت نام کنند. 
 
افراد با شرکت در دوره های کارآموزی همراه اول می توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند.
 
همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.
 
متقاضیان برای ثبت نام و مشاهده موقعیت های کارآموزی می توانند به نشانی https://hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری آغاز شد
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد