Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته در یک بازی ناامیدکننده در نیمه دوم مقابل قزاقستان شکست ۳ بر ۲ را متحمل شد تا از جام جهانی لیتوانی خداحافظی کند.  

پس از باخت در آخرین رده‌بندی فوتسال، تیم ملی کشورمان ۲ پله سقوط کرد و پس از قزاقستان در رده هفتم دنیا ایستاد. پیشتر تیم ملی کشورمان در رده پنجم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی برزیل، اسپانیا، آرژانتین، روسیه و پرتغال در رده‌های اول تا پنجم قرار دارند.

کد خبر 629291 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتسال و فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا 2024
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان