Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@14:33:13 GMT

پذیرفته شدگان آزمون سراسری ثبت نام کنند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۱۸۰۵

پذیرفته شدگان آزمون سراسری ثبت نام کنند

پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکزآموزشی دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور(رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی)، همچنین رشته‌های آموزش پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم اقدام به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان آن‌دسته از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که برنامه‌زمانی برای ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی خود اعلام ننموده‌اند، باید در یکی از روزهای سه‌شنبه ۶، فردا چهارشنبه ۷ و شنبه ۱۰ مهر به مرکز محل قبولی مراجعه کنند.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می ‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و  منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی باشند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1559031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان سنجش دانشگاه کنکور پذیرفته شدگان آموزش عالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش به نقل از قوه قضاییه، پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور می‌بایست جهت شرکت در دوره کارآموزی مربوط که از پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود؛ با رعایت شرایط ذیل ثبت نام کنند.

۱- پذیرفته شدگان می‌بایست از تاریخ ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به پرداخت شهریه مقرر براساس لیست پیوست به حساب ۰۱۱۳۶۴۰۱۸۹۰۰۱ به عهده بانک ملی شعبه شهید نجات‌اللهی با ذکر شناسه واریز ۴۱۰۱۰۱۳۰ به نام مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه اقدام کنند.

۲- داوطلبان می‌بایست شخصا به همراه اصل فیش واریزی، اصل و تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس ۴*۳ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان محل قبولی مراجعه کنند.

۳- پذیرفته شدگان استان تهران مدارک مذکور در بند ۲ را به جناب آقایان مهدی اکبری و حامد فرخ شاهی به آدرس خیابان حافظ، روبه روی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، طبقه چهارم تحویل دهند.

۴- شهریه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۵- تقویم آموزشی دوره کارآموزی و مکان برگزاری کلاس‌ها متعاقباً از طریق دادگستری کل استان‌ها به ثبت‌نام‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۶- عدم واریز شهریه در موعد مقرر به منزله انصراف از شرکت در دوره کارآموزی و توقف سایر مراحل پذیرش خواهد بود.

۷- مبالغ شهریه دوره آموزشی هر کارآموز متناسب با مدت دوره کارآموزی اعلام شده از سوی کانون سردفتران و دفتر یاران تعیین گردیده است؛ لذا کارآموزان می‌بایست با مراجعه به لیست پیوست و آگاهی از مدت آموزش خود نسبت به پرداخت شهریه مصوب مطابق جدول ذیل اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود