Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی کشتی آزاد پیش از حضور در رقابت های جهانی نروژ صبح امروز (سه شنبه) با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کردند.

به گزارش برنا، علیرضا دبیر در این دیدار صمیمانه که با حضور کشتی گیران و کادر فنی برگزار شد، خطاب به کشتی گیران گفت: از شما می خواهم که به تهمت ها و سیاه نمایی هایی که در فضای مجازی است توجه نکنید و بدانید که قطار در حرکت را سنگ می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شما نماینده جمهوری اسلامی در دنیا هستید و باید آبروی کشور را حفظ کنید، تا روزی که من هستم از جان برای شما مایه می گذارم و تمامی امکانات را برایتان مهیا کرده و از شما حمایت می کنم، اما مسائل اخلاقی برایم بسیار مهم است.

دبیر ادامه داد: در سفرها خودمحور عمل نکنید و همه جا باهم باشید، اینکه همه بدانند شما در عمل یک تیم و پشتیبان یکدیگر هستید، خیلی کمک کننده است.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به کشتی گیران گفت: حضور در رقابت های جهانی نروژ شاید آخرین فرصت شما باشد، معلوم نیست  که فرصت حضور در رقابت های جهانی دیگر به دلایل مختلف از جمله ضرب خوردگی یا باخت را داشته باشید، پس فرصت را مغتنم بشمارید و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.

دبیر خطاب به کشتی گیران جوان گفت: چرخه ی انتخابی این فرصت را به شما داد که در عین جوانی بتوانید شایستگی های خود را به اثبات برسانید و قدر این موقعیت را که به عضویت تیم ملی رسیده اید، بدانید.

وی افزود: چشم انداز و نگاه فدراسیون به آینده و سرمایه گذاری بر روی جوانان است و انشاء اله به هدفگذاری که کرده ایم، خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: وظیفه فدراسیون پیشتیبانی و حمایت از شما است. علیرغم هزینه های بسیار زیاد، سعی کردیم که چیزی برایتان کم نگذاریم. کادر فنی و مربیان بسیار خوبی دارید و من به شخصه به این کادر فنی اعتقاد دارم و امیدوارم که شما نیز نهایت استفاده را از مربیان خود ببرید.

دبیر خاطرنشان کرد: کشتی گیران از گذشته تاکنون همیشه پرچم ورزش ایران را بالا نگاه داشته و افتخارآفرین بوده اند. هم اکنون این پرچم به دست شما رسیده است، حواستان باشد که باید این پرچم را بالا نگه دارید چراکه شما نمایندگان تمامی کشتی گیران و ایران اسلامی هستید.

وی در پایان گفت: برایتان آرزوی موفقیت می کنم، اما علاوه بر همت و پشتکاری که به کار می بندید، حتما توکل و توسل هم داشته باشید و برای موفقیتان خدا کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی فضای مجازی جمهوری اسلامی فدراسیون کشتی رقابت تیم ملی سرمایه گذاری ایران ایران اسلامی کشتی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان فوتسال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت: از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد.    وی افزود: تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبود‌ها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.   هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم، امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید.   وی بیان داشت: بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتماً موثر است و به آقای شمسایی تبریک میگویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است.    وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشور‌های مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.   احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیرمقدم به وزیر و همراهان گفت: تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد.    وی افزود: این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.   وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت: هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست، ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم کنیم.   در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد.   تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است. ­

دیگر خبرها

  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • کشتی گیران خارجی جام «عبدالله موحد» وارد مازندران شدند
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک