Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لیتوانی با نتیجه ۳ بر ۲ از قزاقستان شکست خورد تا از گردونه مسابقات کنار رود. این در حالی بود که شاگردان محمد ناظم الشریعه در دوره قبل مسابقات توانسته بودند رتبه سوم جهان را از آن خود کنند.

با این حال سایت فوتسال ورلد رنکینگ جدول برترین تیم های دنیا را امروز سه شنبه به روز رسانی کرد که تیم ملی ایران ۲ پله نسبت به قبل سقوط کرد و در رده هفتم دنیا ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال کشورمان  در رده بندی قبلی در رتبه پنجم قرار داشت.

رده بندی ۱۰ تیم نخست رده بندی فوتسال دنیا به شرح زیر است:

۱.برزیل

۲.اسپانیا

۳.آرژانتین

۴.روسیه

۵.پرتغال

۶. قزاقستان

۷. ایران

۸. ایتالیا

۹. کرواسی

۱۰. پاراگوئه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران قزاقستان تیم ملی ایران برزیل تیم ملی ایران تیم ملی فوتسال ایران قزاقستان رده بندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ درباره تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.
این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود.
یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتیکه دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.
معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.


تصاویر نامه های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895943

دیگر خبرها

  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • اطلاعیه سازمان لیگ درباره تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد