Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:22:44 GMT

نرگس آبیار استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» چین شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۲۳۸۸

نرگس آبیار استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» چین شد

نرگس آبیار، کارگردان ایرانی با حضور در دانشگاه «شی‌ان» چین به سوالات دانشجویان هنرهای نمایشی این دانشگاه پاسخ داد و عنوان استاد افتخاری دریافت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه پرسش و پاسخ نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان سینمای ایران با همکاری دانشگاه شی‌ان برگزار شد. دانشجویان در مقاطع مختلف در رشته‌های تئاتر، بازیگری و کارگردانی در این برنامه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آبیار مستر کلاسی با موضوع «ساختارشکنی در سینما» را در این برنامه برگزار کرد.

در ادامه‌ این مستر کلاس، رئیس دانشکده‌ رسانه‌های نوین دانشگاه «شی‌ان» ضمن تشکر از حضور ایشان در این برنامه، بر همکاری‌های بیشتر سینمایی بین ایران وچین تأکید کرد و حضار از تجهیزات و سالن فیلم برداری این دانشگاه بازدید کردند.

در پایان، نرگس آبیار، بانوی کارگردان ایرانی و حسین خلیفی، فعال فرهنگی، عنوان استاد افتخاری دانشگاه «شی‌ان» را دریافت کردند.

قابل ذکر است نرگس آبیار پیشتر در دانشگاه‌های مختلف کشورهایی چون ایتالیا، اسکاتلند، اسپانیا و ... به برگزاری ورکشاپ و مسترکلاس پرداخته بود.

اکران فیلم‌هایی از گنجینه سینمای ایران در موزه سینما/ شروعِ اکران‌ها از 16 مهرماه + جدولبرزخ "سینما" در زنجان/ وعده 8 ساله مدیران ارشاد دولت روحانی برای احداث پروژه پردیس سینمایی روی کاغذ ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نرگس آبیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخش‌های مهم گفتگوی آقای مرندی با پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی بدین شرح است. ویدئوی کامل این گفتگوی داغ را در انتهای این صفحه میتوانید تماشا کنید.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: زمانی که آنها بیمارستان الاهلی را هدف قرار دادند و صد‌ها انسان را کشتند، در ابتدا گفتند نه این کار مقاومت بود و نهاد‌های اطلاعاتی غربی هم همین را گفتند. بعد دیدیم که آن‌ها بیمارستان‌ها را یکی پس از دیگری هدف قرار داند؛ بنابراین شما باور خودتان را بر اساس روایت این کودک کش‌هایی قرار داده اید که بیمارستان‌ها را بمباران می‌کنند و پایه بشریت را هدف قرار می‌دهند؛ آنها درست نیاز‌های اساسی مردم عادی غزه را هدف قرار می‌دهند. به خودت بیا!

پیرس مورگان: دولت ایران نماینده مردم ایران نیست!

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: دولت ایران، بیش از دولت شما یعنی بریتانیا، نماینده مردم خودش است. ولی ایرانی‌ها ...

پیرس مورگان: من به هیچ وجه با شما موافق نیستم.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: من این را می‌گویم. زمانی که ایرانی‌ها حمله را صورت دادند، آنها رژیم اسرائیل را تنبیه کردند و رژیم اسرائیل را تحقیر کردند. ولی هیچ چیز توجه افکار عمومی جهان را از هولوکاست غزه منحرف نمی‌کند. گمان نکنید که اسرائیلی‌ها می‌توانند این کار را کنند. هیچ کس نمی‌تواند این کار را کند.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: پیرس می‌خواهم به تو توصیه‌ای کنم. رسانه‌های شما، صرف نظر از اینکه روسیه یا اوکراین خوب است یا بد، این مسئله دیگری است؛ دو سال است که رسانه‌های شما در غرب مردم را گمراه می‌کنند و می‌گویند اوکراین در حال پیروزی است! اوکراین در حال پیروزی است! ناگهان همه می‌گویند اوکراین در حال فروپاشی است. روایت‌های غیرصادقانه و گزارش غیرصادقانه شما به مردم خودتان، در نهایت به زیان مردم انگلیس، اروپا و آمریکا تمام شد. جنگ بی پایان شما بر پایه این چرندیات است و اطلاعات نادرست شما به سیل عظیم پناهجویان منجر می‌شود. بعد مردم اروپا احساس می‌کنند در این پناهجویان غرق شده اند که خود شما مسبب آن بودید.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: زمانی که غرب به حمایت از اقدامات وحشیانه اسرائیل ادامه می‌دهد، زمانی که غرب آشکارا از یک رژیم نژادپرست حمایت می‌کند، و زمانی که غرب از نسل کشی حمایت می‌کند، مردم سراسر منطقه نه تنها مخالف رژیم اسرائیل می‌شوند بلکه مخالف غرب هم می‌شوند. چند خانواده که بر چند کشور حکومت می‌کنند، (نماینده) افکار عمومی نیستند و در نهایت با ادامه این روند، آنها موجب خشم و غضبی می‌شوند که در آینده نمی‌توانند آن را متوقف کنند.

بخش اول مصاحبه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بخش دوم مصاحبه: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • محاکمه استاد دانشگاه در اسراییل به جرم حمایت از حقوق فلسطینی ها
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان
  • درگذشت پدر علم قنات ایران
  • نامه ۱۳ هزار استاد دانشگاه درباره وعده صادق
  • تبیین ابعاد عملیات وعده صادق توسط بیش از ۱۳ هزار استاد دانشگاه‌/ به دهن‌کجی دشمنان پاسخ کوبنده داده می‌شود