Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فنی مسابقات قهرمانی جوانان سال 2019 جهان تاکید کرد که عواملی چون فاصله کوتاه برگزاری بین دو رویداد قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان جهان، افت بدنی و کم‌تجربگی برخی بازیکنان، نداشتن بازی تدارکاتی و قرعه سخت مسابقات از جمله عواملی است که روی عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت‌های ایتالیا تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، سعید درخشنده عملکرد تیم ملی جوانان ایران در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را از چند بعد مورد ارزیابی قرار داد و گفت: باید توجه داشت که فاصله زمانی بین رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان جهان بسیار کوتاه بود. ضمن این که تعدادی از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بزرگسالان باید به رقابت‌های قهرمانی جهان می‌رفتند.

وی افزود: موضوع دیگر این که دو بازیکن جوان ایران که در تیم ملی بزرگسالان در قهرمانی آسیا حضور داشتند، همراه با این تیم به اوج آمادگی رسیدند و در پایان مسابقات، از نظر فنی مدتی دچار افت بدنی شدند که این مشکل خود را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان نشان داد.

عضو سابق کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال گفت: نباید فراموش کنیم که تیم ملی جوانان بدون داشتن بازی تدارکاتی راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شده است. از طرفی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به دلیل شیوع کرونا از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا لغو شد و این امر هم به تیم ملی جوانان ضربه زد. حال آن‌که این مسابقات در قاره‌های اروپا، آمریکا و آفریقای جنوبی برگزار شد. بنابراین اگر رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا برگزار می‌شد، نقاط قوت و ضعف تیم ایران مشخص شده و می‌توانستیم در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان، نتایج بهتری کسب کنیم.

درخشنده قرعه ایران در قهرمانی جوانان جهان در ایتالیا را هم سخت دانست و گفت: باید توجه داشته باشیم که قرعه مسابقات هم بسیار مهم است. در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی بحرین برگزار شد، بنده از سوی فدراسیون جهانی به عنوان رئیس کمیته فنی مسابقات حضور داشتم. در آن سال تیم ایران دو باخت مقابل روسیه و ایتالیا در دور مقدماتی داشت و درنهایت قهرمان جهان شد.

وی گفت: در این دوره اما با قرعه سختی مواجه شدیم. دو تیم قدر بلژیک و آرژانتین در دور مقدماتی در گروه ایران قرار داشتند. می‌خواهم بگویم که شانس قرعه هم در رقابت‌های ایتالیا به تیم ایران ضربه زد.

عضو سابق کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا به بی‌تجربی بازیکنان در رده سنی جوانان و نوجوانان هم اشاره کرد و گفت: در رده سنی جوانان و نوجوانان نوسان زیاد است. هرچند که تعدادی از بازیکنان جوان ایران تجربه داشتند اما اکثر بازیکنان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها کم تجربه بودند و این مسئله هم روی نتایج ایران موثر بود.

وی تاکید کرد: در هر صورت نباید این تیم رها شود. باید به تجربه این بازیکنان افزود چون آن‌ها آینده والیبال ایران هستند و باید تحت نظر باشگاه‌ها، تیم‌ملی و اردوهای خوب قرار بگیرند. امیدوارم در رقابت‌های آتی قهرمانی جوانان جهان، همچون رقابت‌های سال 2019 بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران آسیا جهان تیم ملی والیبال بازی آفریقای جنوبی بحرین روسیه ایتالیا بلژیک آرژانتین جوانان و نوجوانان والیبال مسابقات قهرمانی جوانان قهرمانی جوانان جهان رقابت های قهرمانی تیم ملی جوانان تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان