Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:28:57 GMT

فارس من| مزایده کارخانه آزمایش لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۲۷۰۷

فارس من| مزایده کارخانه آزمایش لغو شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی شریفی از لغو مزایده این شرکت توسط بانک خبر داد و اظهار کرد: در خصوص راه اندازی کارخانه آزمایش مرودشت، اقداماتی از سوی بانک ملت جهت برگزاری مزایده این کارخانه به منظور وصول مطالبات ادعائی خود به مبلغ ٩٠ میلیارد تومان که اصل مبلغ تسهیلات ١٠ میلیارد تومان بوده و با محاسبه سود‌های مرکب و خسارات مربوطه به این مبلغ رسیده (طی ٢ نوبت انجام شده در سال‌های ١٣٩١ و ١٤٠٠ انجام شده) صورت گرفته که این امر هر گونه سرمایه گذاری را در این شرایط نامطمئن مالکیتی غیر ممکن و غیر قابل توجیه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نوبت اول علی رغم برگزاری مزایده، پیگیری‌های بی وقفه حقوقی این مجموعه منجر به ابطال مزایده در سال ٩٩ شد و در نوبت دوم نیز با دستور  ریاست  دادگستری شهرستان مرودشت، برگزاری مزایده در ٤ مهرماه ١٤٠٠ لغو شد که این امر نشان دهند اهمیت حفظ برند و کارخانه مرودشت توسط مسئولان  این شهرستان است.

قائم مقام کارخانه آزمایش افزود: بنابراین سهامدار عمده نیز خود را متعهد می‌داند تا در صورت ادامه حمایت‌های مربوط توسط مسئولان ذی ربط نسبت به سرمایه گذاری مجدد و راه اندازی خطوط تولید کارخانه مرودشت با پررنگ کردن حضور خود در بازار‌های داخلی نسبت به حضور در بازار‌های بین المللی نیز اقدام کند و این امر جز با حمایت‌های مسؤلان مربوط امکان پذیر نیست.

برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «نگذارید کارخانه آزمایش برای همیشه بسته شود» خواستار لغو مزایده کارخانه آزمایش شده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمایش مرودشت مهدی شریفی کارخانه آزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران