Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@06:21:10 GMT

زنگ خطر در کاخ سفید؛ «ند پرایس» به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۲۸۳۴

زنگ خطر در کاخ سفید؛ «ند پرایس» به کرونا مبتلا شد

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که پس از یک هفته جلسه در مجمع عمومی سازمان ملل، آزمایش کرونای او مثبت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، ند پرایس در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «پس از آنکه علائم اولیه را در خود مشاهده کردم، آزمایش کرونا انجام دادم که نتیجه آن مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: «اکنون برای ۱۰ روز آینده در قرنطینه خواهم بود. علائم خفیفی دارم و این به لطف ایمنی حاصل از واکسن است.»

این در حالی است که «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا نیز در بسیاری از نشست‌های بلند پایه با طرف‌های خارجی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، در کنار ند پرایس بوده است. با این وجود پرایس اعلام کرده است که جواب آزمایش بلینکن منفی بوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ند پرایس ند پرایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید

خبرنگاران فلسطینی در نوار غزه از همتایان خود مقیم در ایالات متحده آمریکا خواستند در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید را تحریم کنند .

به گزارش مشرق، مدافعان حقوق فلسطینی‌ها نامه‌ای به ۲ زبان‌ انگلیسی و عربی توزیع کردند و در آن از رسانه‌های آمریکا خواستند از شرکت در ضیافتی که برای ۲۷ آوریل ترتیب داده شده است، خودداری کنند.

نسخه انگلیسی زبان وبگاه خبری العربی الجدید بخشی از محتوای این نامه را منتشر کرده است که در آن آمده است: ما به عنوان روزنامه‌نگاران فلسطینی از شما همکارانمان در سراسر جهان می‌خواهیم که فوراً و قاطعانه علیه همدستی مداوم دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در قتل عام هدفمند و آزار و اذیت خبرنگاران در غزه اقدام کنید.

در ادامه نامه، شرایط سخت کاری خبرنگاران در نوار غزه در مقایسه با ضیافت اختصاصی خبرنگاران توضیح داده شده است، تناقضی که خبرنگاران غزه با توجه به قدرتی که واشنگتن در اختیار دارد، آن را هم امتیاز و هم مسؤولیت می‌دانند.

«ایمان محمد» فتوژورنالیست مستقل و یکی از سازمان‌دهندگان این ابتکار به العربی الجدید گفت در حالی که نسل‌کشی در غزه وجود دارد، انجام روتین کارها توسط خبرنگاران و دولت آمریکا درست به نظر نمی‌رسد.

این عکاس که تاکنون چندین مهمانی شام را برای خبرنگاران در کاخ سفید پوشش داده است، می‌گوید ترتیب ضیافت شام برای خبرنگاران کاخ سفید رویداد منحصر به فردی است.

ایمان و سایر حامیان حقوق مردم فلسطین امیدوارند روزنامه نگاران از مراسم ضیافت کاخ سفید برای صدور یک بیانیه تاثیرگذار استفاده کنند.

در نامه مذکور آمده است: حرفه خبرنگاری با روشن کردن حقیقت و پاسخگو کردن قدرت، نقش اساسی در ایستادگی در برابر بی‌عدالتی دارد. امضاکنندگان این نامه می‌گویند: برای ما غیرقابل قبول است که از ترس یا نگرانی بابت شغل خود سکوت کنیم، در حالی که خبرنگاران در غزه همچنان به دلیل انجام همین کار ما دستگیر، شکنجه و کشته می‌شوند.

طبق اعلام سندیکای خبرنگاران فلسطینی، با گذشت بیش از ۶ ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش اشغالگر ۸۰ مقر نهادهای رسانه‌ای محلی و بین‌المللی را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده است و خبرنگاران را حین پوشش خبری با وجود پوشش خبرنگاری آنها هدف قرار می‌دهد و تاکنون ۱۴۰ خبرنگار و عکاس خبری بر اثر هدف‌گیری و بمباران بی‌رویه رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟
  • به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بی‌عدالتی را اصلاح خواهد کرد
  • فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید
  • روزی که آمریکا علیه جهان ایستاد
  • هشدار فوری درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا/ اعلام جزئیات جدید از حمله به پایگاه حشدالشعبی/ آزمایش یک «کلاهک فوق‌العاده بزرگ» موشک از سوی کره شمالی/ هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه