Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رزمنده دفاع مقدس با بیان خاطرات عملیات بیت‌المقدس گفت: در عملیات بیت‌المقدس شبانه به منطقه اعزام شده و با نفربرهای خمپاره‌انداز عازم خط مقدم شدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امروزه روایت 8 سال دفاع مقدس در کشور ما روایتی از صحنه حماسه و نقش‌آفرینی دلیر مردان بزرگی به شمار می‌رود که دعوت رهبر خود را برای دفاع از میهن، اسلام و انقلاب لبیک گفتند و صفحه تاریخ سرزمین را با خون خود آغشته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: 31 شهریور 1359 که رژیم بعث عراق جنگ تحمیلی را آغاز کرد، فرودگاه تهران، اصفهان و خیلی از جاهای دیگر از سوی عراق بمباران شد. عملیات فتح‌المبین نخستین عملیاتی بود که ما شرکت کردیم و در اواخر عملیات ماشین‌های به غنیمت گرفته شده از سوی عراق را از منطقه دوکوهه به شهرک دارخوین انتقال می‌دادیم و کار ما برای حدود 20 روز همین بود.

اسرار مکتوم جنگ 8 ساله| روایتی ناب از سخت‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس/ سرکوب بعثی‌ها در عملیات «محرم»/ در عین‌خوش چه گذشت؟روایت رزمنده 8 سال دفاع مقدس از جبهه؛ از تشییع شهدای عملیات محرم تا فرستادن کاست‌های "آهنگران" به عنوان سوغاتی‌تقویت اعتماد به نفس و خودباوری از دستاوردهای دفاع مقدس برای ملت ایران است

کریم نصر آزادانی تصریح کرد: بعد از انتقال خودروها، در غرب شهرک دارخوین و در منطقه کفیشه مستقر شدیم و در میان درختان آنجا دکل دیدبانی ایجاد کردیم و به شناسایی محل دشمن که در نزدیکی رودخانه کارون بود پرداختیم تا عملیات بیت‌المقدس آغاز شد. در عملیات بیت‌المقدس شبانه به منطقه اعزام شده و با نفربرهای خمپاره‌انداز عازم خط مقدم شدیم.

انتهای پیام/167 /ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات بیت المقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید

دریافت 811 KB

به گزارش همشهری آنلاین ویدئوی مربوط به این خبر را ببینید.

کد خبر 845448 برچسب‌ها خبر ویژه استان اصفهان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد