Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه با حضور در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه قدردان این عزیزان هستند و آتش‌نشانان در نزد مردم دارای احترام، ارج، بزرگواری و ارزش بسیار هستند.

وی در آستانه هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ایستگاه، با کارکنان آتش‌نشانی نیز دیدار و از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی کرد و گفت: خداوند توفیق داد امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی به محضر مبارک این عزیزان گران‌قدر در این ایستگاه آتش‌نشانی جهت عرض ادب، تبریک و قدردانی از این عزیزان رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آتش‌نشانی مایه نجات، امید و آرامش جامعه در بحرانی‌ترین شرایط است، افزود: در مواقع بروز حادثه و آتش، اولین جایی که نگاه مردم به آن است و به آن امید دارند، مراکز آتش‌نشانی است.

وی ادامه داد: در مواقع بروز حادثه، آتش‌نشانان عزیز مثل فرشتگانی نجات‌بخش ورود پیدا می‌کنند و آن فضا را از آن بحران از حیث مالی و جانی نجات می‌دهند.

صفایی بوشهری با اشاره به برخی مشکلات و کمبودهای آتش‌نشانان بیان کرد: از مسئولین تقاضا دارم به آتش‌نشانان عزیز از جهت حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان رسیدگی شود و همچنین ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیز به امکانات، تجهیزات و ماشین‌های آتش‌نشانی با آخرین استاندارها مجهز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی مردم، افزود: از مردم عزیز نیز تقاضا دارم با مراقبت و مواظبت هر چه تمام‌تر از اموال و خانه‌های خودشان حفاظت کنند که دچار حادثه نشوند که در هر صورت خسارت‌هایی به بار می‌آید.

کد خبر 5315458

منبع: مهر

کلیدواژه: صفایی بوشهری سازمان آتش نشانی بندر بوشهر روز آتش نشانی امام جمعه بوشهر اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس مرز مهران بوشهر عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم