Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@01:05:20 GMT

رئیس دادگستری بستان آباد معارفه شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۲۳۴

محمدباقر فتحی بعنوان رییس دادگستری بستان آباد معرفی و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تجلیل شد.

خبرگزاری میزان - در مراسمی با حضور فیض اللهی معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بستان آباد، محمدباقر فتحی بعنوان رییس دادگستری بستان آباد معرفی و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیض اللهی در این جلسه با اشاره به این که قانون بد بهتر از بی قانونی است گفت: قضات برای اجرای عدالت و حفاظت از حقوق عامه گاهاً، با خلأ قانونی یا نقص در قانون مواجه هستند، اما ملاک برای همه، قوانین موجود است.

بیشتر بخوانید: اتقان آراء از مهم‌ترین راهبرد‌های دستگاه قضایی در راستای رفع اطاله دادرسی است

وی همچنین افزایش برخی از پرونده‌های حقوقی را ناشی از تکانه‌های اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: در یک سال گذشته برخی از دعاوی حقوقی از جمله دعاوی فسخ یا ابطال معامله و یا الزام به ایفای تعهد بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است که به دلیل مشکلات اقتصادی و فشار آن بر زندگی مردم بوده است.

فیض اللهی در ادامه با تقدیر از زحمات چهارساله حجت الاسلام علیزاده به عنوان رییس دادگستری بستان آباد، مردم داری، حسن خلق و قاطعیت در عمل و تصمیم را از جمله شاخصه‌های وی برشمرد و بر ادامه مسیر و ارتقاء وضعیت کیفی و کمی حوزه قضایی در دوره مدیریت جدید تأکید کرد.

در پایان این مراسم حکم ریاست محمدباقر فتحی و لوح سپاس رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از خدمات حجت‌الاسلام علیزاده تحویل گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری شهرستان بستان آباد پرونده‌های حقوقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرونده های حقوقی دادگستری بستان آباد رییس دادگستری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان،  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد