Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:20:39 GMT

مسئولین به مشکلات آتش نشانان رسیدگی کنند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۲۴۱

مسئولین به مشکلات آتش نشانان رسیدگی کنند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مسئولین خواست به آتش نشانان از جهت حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان رسیدگی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه با حضور در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهر اظهار کرد: همه قدردان این عزیزان هستند و آتش‌نشانان در نزد مردم دارای احترام، ارج، بزرگواری و ارزش بسیار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آستانه هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ایستگاه، با کارکنان آتش‌نشانی نیز دیدار و از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی کرد و گفت: خداوند توفیق داد امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی به محضر مبارک این عزیزان گران‌قدر در این ایستگاه آتش‌نشانی جهت عرض ادب، تبریک و قدردانی از این عزیزان رسیدم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آتش‌نشانی مایه نجات، امید و آرامش جامعه در بحرانی‌ترین شرایط است، افزود: در مواقع بروز حادثه و آتش، اولین جایی که نگاه مردم به آن است و به آن امید دارند، مراکز آتش‌نشانی است.

صفایی ادامه داد: در مواقع بروز حادثه، آتش‌نشانان عزیز مثل فرشتگانی نجات‌بخش ورود پیدا می‌کنند و آن فضا را از آن بحران از حیث مالی و جانی نجات می‌دهند.

وی با اشاره به برخی مشکلات و کمبودهای آتش‌نشانان بیان کرد: از مسئولین تقاضا دارم به آتش‌نشانان عزیز از جهت حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان رسیدگی شود و همچنین ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیز به امکانات، تجهیزات و ماشین‌های آتش‌نشانی با آخرین استاندارها مجهز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی مردم، افزود: از مردم عزیز نیز تقاضا دارم با مراقبت و مواظبت هر چه تمام‌تر از اموال و خانه‌های خودشان حفاظت کنند که دچار حادثه نشوند که در هر صورت خسارت‌هایی به بار می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار