Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، طاهری نسب، مدیرکل امور شهری و شهری استانداری تهران از عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم خبر داد و گفت: دستگاه های نظارتی دیروز صلاحیت آقای کبورانی را تائید نکردند و ما این موضوع را به فرماندار اعلام کردیم.

طاهری نسب در توصیه مجدد خود به اعضای شورای رباط کریم گفت: حتما به دنبال فردی باشید که سبقه مدیریت شهری در کارنامه خود داشته باشد چون استانداری در احراز صلاحیت شهرداران سختگیرانه تر از قبل عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مطالبات مردم رباط‌کریم از شورای شهر ضمن شفافیت درانتخاب شهردار است بررسی گزینه‌های بومی برای مدیریت شهری است.

انتهای پیام/ظ

منبع: فارس

کلیدواژه: طاهری نسب رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد