Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهداست. خبرگزاری میزان - سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع و مقاومت قوه قضاییه بیان داشت: در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف مجموعه قوه قضاییه که در این نمایشگاه حضور داشتند، خدمات‌رسانی و دستاورد‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌اند؛ همچنین خدمات خوبی در حوزه ثبت، سامانه‌های متنوع الکترونیکی، خدمات پزشکی و واکسیناسیون عمومی را در این نمایشگاه داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه وی با اشاره به میز خدمت و مشاوره‌های حقوقی در این نمایشگاه اظهار کرد: با حضور در این نمایشگاه و با رویت تصاویر و جمال شهدای هشت سال دفاع مقدس و جان‌فشانی‌هایشان، به معنویت انسان افزوده می‌شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور عنوان کرد: اگر امروز این امنیت و اقتدار در کشور است، مدیون خون تمام شهدایی است که تعدادی از این عزیزان متعلق به دستگاه قضایی هستند و درسی که در بازدید از این نمایشگاه می‌توان گرفت این است که امانت‌دار خون شهدای معزز باشیم و قطعا توصیه شهدا برای ما خدمت کردن خالصانه به مردم است.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان کل کشور دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور دفاع مقدس دادستان کل کشور قوه قضاییه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکز‌های یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیرو‌های مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند، اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحد‌های ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحد‌های یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد واکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد