Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار با اشاره به شتاب روزافزون واکسیناسیون گفت: تاکنون ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه زیر پوشش این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین به بیش از ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد دُز دوم کرونا تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: جمعیت بالای ۱۸ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه حدود ۳۵۰ هزار نفر است که تلاش می‌شود با واکسیناسیون این گروه سنی تا پایان مهرماه، میزان سرایت، ابتلا و چرخش ویروس کاهش یابد.

مسلم بیان کرد: با تسریع در روند واکسیناسیون شرط سنی برداشته شده و همه شهروندان بالای ۱۸ سال می‌توانند برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

او تصریح کرد: به منظور سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کرونا و ارائه خدمات به گروه‌های هدف، ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سبزوار راه اندازی شده و فرآیند واکسیناسیون همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا بالای ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای آموزش عالی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، افزود: دانشگاه‌ها باید بر روی افزایش کیفیت‌بخشی و فضای علمی تمرکز کنند تا ضریب تاثیرگذاری این نهاد افزایش یابد.

وی گفت: همه بخش‌ها و حوز‌ه ها اگر رسالت خودشان را به درستی انجام بدهند نیل به توسعه و اهداف مد نظر راحت‌تر خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: با اتصال ظرفیت‌های بیرونی به ظرفیت‌های دانشگاهی، اهداف مورد نظر به سمت تحقق خواهد رفت.

نظری تاکید کرد: باید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال، جهش تولید در حوزه‌های مختلف در نتیجه مشارکت مردم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)