Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی، تندیس ملی فداکاری دوره دهم به خانواده دکتر احد جاوید انباردان (پزشک عمومی) و دکتر بهزاد قلعه نوئی (داروساز) از شهدای مدافع سلامت شهر تهران اعطا شد.

به گزارش ایسنا، آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران هر ساله با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشجویان و با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه توسط سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهمین دوره اعطای تندیس فداکاری و در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش‌های الهی و انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسان‌ها در مقابله با همه گیری ویروس کرونا، تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت اهدا شد.

این آیین امسال مخاطب عام نداشت و جامعه دانشجویی و دانشگاهی به‌پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت با حضور در منازل حدود ۳۰۰ مدافع سلامت که جان خود را برای دفاع از سلامت هم‌وطنان خود فدا کردند با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمادین فداکاری تقدیر کردند.

دکتر احد جاوید انباردان (پزشک عمومی) و دکتر بهزاد قلعه نوئی (داروساز) دو شهید مدافع سلامت بودند که تندیس فداکاری آنها با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی به خانواده آن‌ها اعطا شد.

با حضور دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و دبیر آیین دائمی اعطا تندیس ملی فداکاری و نمایندگانی از اداره کل روابط عمومی  این نهاد در منزل این دو شهید مدافع سلامت، تندیس ملی فداکاری دوره دهم و لوح سپاس با امضای دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و دکتر ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور تقدیم آنها شد.

در این لوح سپاس این تندیس آمده است: «ایثار و فداکاری از زیباترین جلوه‌های رشد و تعالی روح انسان است که هرگاه عرصه بروز و تبلور می‌یابد، درخشش یافته و ناخواسته چشم نظاره گران را به خود خیره کرده و آنان را به تحسین و تقدیس وامی‌دارد. از این رو، در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش های الهی – انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسانها در مقابله با "همه‌گیری ویروس کرونا" ، تندیس نمادین فداکاری به شما اهدا می شود. امید که باغ خیر، با دستان مهربان شما، آباد بماند و در آسمان معنویت این مرز و بوم، همیشه چراغی روشن بمانید.» 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این تقدیر به‌صورت سراسری توسط واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در تمام استان ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی شهید مدافع سلامت تندیس فداکاری تندیس ملی فداکاری مدافع سلامت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی از گجت پوشیدنی جدید خود در تابستان است و هوش مصنوعی احتمالاً نقش اصلی را در شکل‌دهی به تجربه‌ی کاربران خواهد داشت.

دکتر هان پاک، رئیس تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً در جلسه‌ای با اعضای مشاوره‌ی پزشکی و گروه تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت، درباره‌ی نقش هوش مصنوعی گجت‌های پوشیدنی در بهبود وضع سلامتی کاربران هم‌اندیشی کرد.

میونگ جین چونگ، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ، توضیح داد که داده‌های طولانی‌مدت جمع‌آوری شده از گلکسی رینگ یا ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانند برای درک بهتر وضع جسمانی و تاریخچه‌ی بیماری کاربر مفید باشند. او اعتقاد دارد که آینده‌ی هوش مصنوعی این است که اطلاعات گسترده‌ای را از زندگی روزمره‌ی فرد استخراج کند و بینش عمیقی از سلامت او ارائه دهد.

دکتر مایکل بلوم، فوق تخصص قلب و عروق، اعلام کرد که مانیتورینگ مداوم می‌تواند ابزار مهمی در شناسایی زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌های احتمالی باشد. فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی مسائلی با خطر بالا هستند که می‌توانند از طریق مداخلات نسبتاً ساده مدیریت شوند.

دکتر بلوم می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مشکلات پایه‌ای را که ممکن است به بیماری‌های حاد منجر شوند، بهتر مورد بررسی قرار دهند و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به توصیه‌های عملی و قابل اجرا تبدیل کند.

دکتر دیوید کلوناف، رئیس مؤسسه‌ی تحقیقات دیابت در مرکز پزشکی میلز-پنینسیولا، گفت که مانیتورینگ گلوکز برای مدیریت دیابت و برای افرادی که دیابت ندارند، اما می‌خواهند به سبک زندگی سالم‌تری روی بیاورند، رایج‌تر شده است. ترکیب ابزار‌های پوشیدنی و هوش مصنوعی می‌تواند درک دقیق‌تری از سلامت متابولیکی ارائه دهد و فرصت‌هایی برای بهبود کلی سلامت و ورزش را فراهم کند.

مشخص نیست که گلکسی واچ ۷ یا حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ چه امکاناتی ارائه خواهند داد، اما این مصاحبه‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ امکانات سلامتی‌محور مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به دستگاه‌های پوشیدنی خود وارد خواهد کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد