Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در استان، گفت: با تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز یکشنبه ۴ مهرماه رکورد روزانه واکسیناسیون در مازندران شکسته شد.

او افزود: ۱۰۱ هزار و یکصد مازندرانی بالای ۱۵ سال در یکشنبه گذشته در برابر کووید ۱۹ واکسینه شدند و مجموع واکسیناسیون انجام شده در استان مازندران تا کنون به ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۷۵ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت به جز ۲ شهرستان مازندران که همچنان در وضعیت نارنجی هستند، ۱۸ شهرستان زرد و ۲ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وضعیت اسفبار ساحل دریای مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی از وضعیت اسفبار ساحل متل قو مازندران در ایام نوروز خبرساز شده است. دریای خزر سالهاست مورد بی مهری قرار گرفته است، این دریاچه که راهی به آب‌های آزاد ندارد با زباله‌ها و فاضلاب‌هایی که از مسیر رودخانه‌ها به آن راه پیدا می‌کند و عدم رعایت برخی مسافران و گردشگران در استفاده از دریا صدمات فراوانی دیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند
  • فعالیت ۲ اکیپ دامپزشکی درمیان در طرح واکسیناسیون دام سبک علیه طاعون
  • تصاویر وضعیت اسفبار ساحل دریای مازندران
  • (تصاویر) وضعیت اسفبار سواحل مازندران
  • ۲۹۶ هزار واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در خوشاب
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • واکسیناسیون ۱۵۲ هزار راس دام علیه بیماری طاعون در کرمان
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید