Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:32:14 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۸۲۰

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

امروز سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان وسرمایه‌گذاری اعتبار ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و نیروگاه زاگرس کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۷۳۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۵هزار و ۴۶۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۸۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۸۰۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، سیمان سفید نی‌ریز و پشم شیشه ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۷۷۲میلیون ورقه به‌ارزش ۲۲هزار و ۱۶۴میلیارد تومان در ۷۲۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۵۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های زرین معدن آسیا، ریل سیر کوثر و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فرابورس شاخص بورس بورس تهران بورس بازار بورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سهام سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، معمولا هر ساله نرخ مشخصی  برای کرایه تاکسی ها و اتوبوسهای شهری و بین شهری اعلام می شود اما متاسفانه گویا نظاری بر قیمت گذاری کرایه های کامیون انجام نمی شود و همین امر باعث انتقاد و کامیون داران در نسیم شهر اصفهان شده است. شهروند خبرنگاری در پیامی این موضوع را بیان کرده اند:

 

پیام شهروند خبرنگار ما : 

بسمه تعالی حدود دوسال است که هیچگونه نظارتی بر چگونگی قیمت گذاری کرایه های کامیون دارن نمیشود والان به جایی رسیده که کرایه ها بعضا درحد کرایه سواری دربستی می باشد تو روبه خدا یه خبر تهیه کنید بلکم درست بشه به الله فقط داریم ضرر میدیم یه سر به پایانه باربری نسیم شهر بزنید متوجه میشید

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند