Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای با محوریت بررسی پروژه احداث پارک موزه دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان، با حضور محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش علیرضا ورناصری در ابتدای جلسه با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس برای شناساندن و انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان میباشد اظهار داشت: موزه آثار شهدا، محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که وظایفی را برای مردم پیرامون احترام به شهدا و تجدید خاطره با شهدا تداعی میکند.

او  افزود: شهرستان مسجدسلیمان شهدای زیادی را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرد که از جمله شاخص‌ترین آن‌ها میتوان به شهدای ۱۴ساله‌ای همچون شهید بهنام محمدی و شهید روزعلی ایزدیان و همچنین در دوران پیش از انقلاب به شهید علیمردان خان بختیاری اشاره کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: نبود یک پارک موزه دفاع مقدس و دیگر مراکز فرهنگی درون شهرستان به شدت احساس می‌شد که تصمیم بر احداث پارک موزه دفاع مقدس در محل تپه شهدای گمنام این شهرستان گرفته شد و به حول و قوه‌ی الهی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است در خاتمه جلسه و پس از بحث و تبادل نظر، مقرر گردید:

۱_پیگیری روند احداث پارک موزه دفاع مقدس در اولویت قرار گیرد

۲_ هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس تشکیل و معرفی گردد

۳_با دعوت از یک کارگروه برای طراحی مسائل فنی و مهندسی جانمایی، مطالعات لازم جهت احداث حسینیه ثارالله، احداث نمایشگاه دائمی آثار دفاع مقدس و احداث نمایشگاه آثار باستانی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس نماینده مسجد سلیمان پارک موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • راه رفتن وارونه!
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است