Web Analytics Made Easy - Statcounter


 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،به مناسبت هفته دفاع مقدس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و مدافعان سلامت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.


علی صالحی همچنین با حضور در بخش های بستری بیماران کرونایی گفت: مجاهدت مدافعان سلامت در برابر ویروس کرونا تداعی‌گر ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان اظهار داشت: از تلاش و جدیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صمیمانه تشکر می کنم.


رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با تأکید بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، یادآور شد: ایثارگری مدافعان سلامت جلوه ای از پایداری و مقاومت ملت غیور ایران و در امتداد فرهنگ دفاع مقدس است که به همگان نشان داد به برکت خون شهدای والامقام ، راه رزمندگان اسلام از دفاع مقدس تا دفاع از سلامت مردم، همچنان ادامه دارد.


این مقام قضایی خاطر نشان کرد: رسالت و تعهد سنگین کادر درمان، پزشکان و پرستاران شریف و دلسوز در قبال سلامت جامعه موجب شده است این عزیزان به تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری «سلام اللّه علیها»، جلوه‌های بی بدیلی از نوعدوستی و خدمت را به منصه ظهور برسانند که شایسته تقدیر است.


علی صالحی با تأکید بر اینکه دادگستری کل استان هرمزگان در حیطه مسئولیت‌های قانونی خود از هیچ تلاشی برای همراهی و همیاری با مدافعان سلامت فروگذار نخواهد شد اظهار داشت: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.


وی در ادامه، ترخیص سریع اقلام ضروری حوزه بهداشت و درمان از جمله محموله‌های بزرگ دارو و سرم از گمرکات و بنادر و تحویل آن‌ها به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور حمایت از کادر درمان و مدافعان سلامت برشمرد.


گفتنی است، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این بازدید، با تقدیم لوح سپاس از ایثار و مجاهدت کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت و فعالان عرصه مقابله با کرونا تجلیل کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادگستری مدافعان سلامت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه