Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@18:41:18 GMT

خرید سرویس چوب مناسب برای خانه و جهیزیه

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۲۷۷

خرید سرویس چوب مناسب برای خانه و جهیزیه

طبق رسم و رسوماتی که در کشور ما وجود دارد خرید جهیزیه ممکن است به عهده خانواده عروس یا خانواده داماد و یا هر دوی این آن ها باشد. به‌خاطر اهمیت بالای این خرید باید قبل از آن اطلاعات را در این زمینه کسب کرد.

آشنایی با وسایل جهیزیه از جمله سرویس چوب باعث خواهد شد تا خرید رضایت‌بخشی داشته باشید. به همین جهت اگر قصد خرید سرویس چوب را دارید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست مطالب

سرویس چوب شامل چه وسایلی می‌شود؟

سرویس چوب پذیرایی

سرویس اتاق‌خواب

سرویس آشپزخانه

اهمیت سرویس‌های چوبی موجود در جهیزیه

تختخواب

مبل راحتی

میز ناهارخوری

سرویس چوب شامل چه وسایلی می‌شود؟

تقریباً تمام وسایل چوبی که در منزل پیدا می‌شوند را می‌توان جزو سرویس چوب دانست اما به‌طورکلی چندین وسیله هستند که نسبت به دیگر وسایل از اهمیت ویژه برخوردار هستند ازاین‌رو در این مقاله تمرکز بر روی معرفی این وسایل است. باتوجه‌به نوع کاربری و بخش‌های مختلف خانه وسایل سرویس چوب در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند.

سرویس چوب پذیرایی

این گروه شامل وسایلی می‌شود که در بخش حال و پذیرایی منزل حضور دارند. از جمله این وسایل می‌توان مبل سلطنتی، میز تلویزیون، مبل راحتی، میز مبل، میز تلفن، جاکفشی، آینه کنسول و استند را نام برد.

سرویس اتاق‌خواب

سرویس چوبی که در اتاق‌خواب وجود دارد شامل تختخواب، آینه قدی، میز آرایش، دراور یا کنسول و پاتختی است.

سرویس آشپزخانه

وسایلی که در بخش آشپزخانه منزل جزو وسایل سرویس چوب قرار می‌گیرند عبارت‌اند از کابینت و میز ناهارخوری.

البته باید توجه داشت نیازی به تأمین تمام وسایلی که در این سرویس چوب‌ها ذکر شد نیست و تنها برای آگاهی این لیست‌ها نوشته شده است.

اهمیت سرویس‌های چوبی موجود در جهیزیه

سرویس‌های چوبی به‌خاطر کاربردی که در منازل دارند از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند. در ادامه به توضیح برخی از وسایل سرویس چوب و اهمیت آنها در خانه و دکوراسیون آن می‌پردازیم.

تخت خواب

به دلیل اهمیت خواب و نیاز هر فرد به استراحت، اتاق‌خواب و وسایل آن بسیار مهم هستند و در انتخاب و خرید آنها باید نهایت دقت را انجام داد. هنگام خرید تخت خواب باید به یک سری نکات توجه کرد. اولین نکته‌ای که باید در هنگام خرید تخت به آن توجه داشته باشید نوع جنس تختخواب است. تختخواب‌ها باتوجه‌به نوع مواد استفاده شده در آنها در چند دسته قرار می‌گیرند که مهم‌ترین آنها تختخواب‌های چوبی و تختخواب‌های فلزی هستند.

دومین نکته در هنگام خرید تخت اندازه آن است. باتوجه‌به کاربرد تخت و مقدار فضای اتاق‌خواب باید اندازه تخت را نیز در نظر گرفت زیرا مسلماً خرید تختخواب بزرگ برای یک اتاق کوچک خوشایند نخواهد بود. سومین نکته بودجه در نظر گرفته شده برای تختخواب است. اگر به دنبال خرید تختخواب ارزان هستید و قصد ندارید زیاد برای خرید تخت هزینه کنید انتخاب مناسب شما تختخواب‌های فلزی هستند. اما اگر قیمت برای شما مهم نیست و به دنبال خرید یک تختخواب بادوام و زیبا هستید بهترین انتخاب برای شما تختخواب‌های چوبی است. با انتخاب این مدل تخت، سرویس چوبی شما در کنار سایر لوازم چوبی تکمیل خواهد بود.

 

مبل راحتی

سرویس مبل یکی از وسایلی است که این روزها در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود. مبل نیز در چندین دسته مختلف ساخته می‌شود که هر شخص باتوجه‌به نوع دکوراسیون و سلیقه خود می‌تواند یکی از این مدل‌ها را خریداری کند.

یکی از دسته‌بندی‌های مبلمان، مبل راحتی است. این‌گونه مبل‌ها به دلیل نوع ساختار خود طرف‌داران خاص خودشان را دارند. مبل راحتی برای نشستن و راحتی افراد ساخته شده است. در مقابل این مبل‌ها مبل سلطنتی قرار دارد که صرفاً جهت تزئین دکوراسیون به کار می‌روند و نشستن روی آنها راحت نیست.

اولین مشخصه مبلمان راحتی نرم و ساده بودن آنها است. این مبل‌ها با انعطاف‌پذیری بالا و نرم بودن نشیمنگاه، باعث می‌شود افراد با نشستن طولانی‌مدت روی آنها احساس ناراحتی نداشته باشند. درصورتی‌که قصد خرید مبل راحتی را دارید بهتر است به دو نکته توجه داشته باشید.

برای خرید یک مبل راحتی باکیفیت، چارچوب و اتصالات آن را در وهله اول بررسی کنید. بهترین مبل‌های راحتی اتصالات آنها دو بار میخ‌کاری شده است و گوشه‌های آنها با پیچ محکم شده است. دومین نکته توجه به تشک آن است. در ساخت تشک مبل راحتی از فوم پلی یورتن استفاده می‌شود. هرچقدر که این فوم‌ها متراکم‌تر باشند دوام تشک مبل بیشتر خواهد بود.

  میز ناهارخوری

یکی دیگر از وسایل مهم سرویس چوب میز ناهارخوری است. خرید میز ناهارخوری مناسب با کسب اطلاعات لازم در این زمینه بسیار راحت خواهد بود. در هنگام خرید شما باید به‌اندازه میز ناهارخوری توجه داشته باشید. اگر خانواده شما دونفره است، انتخاب مناسب شما میز ناهارخوری دونفره است. ابعاد میز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید میز ناهارخوری با ابعاد مناسب در نهایت باعث می‌شود از فضای موجود در دسترس بهترین استفاده شود و میز دست‌وپاگیر نباشد.

جنس میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر در خرید میز ناهارخوری است. همانند دیگر وسایل خانه، میزهای ناهارخوری نیز با مواد و متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند. دراین‌بین میزهای چوبی که تنوع و مدل‌های مختلفی نیز دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

میزهای ناهارخوری باتوجه‌به شکل و ظاهر به چندین دسته مختلف تقسیم می‌شوند که مهم‌ترین آنها میزهای ناهارخوری گرد یا دایره‌ای، میزهای ناهارخوری مربعی و مستطیلی است. هرکدام از این مدل‌ها باتوجه‌به دکوراسیون موجود و سلیقه افراد خریداری می‌شود.

در هنگام خرید میز ناهارخوری چوبی از کیفیت آن مطمئن شوید. در بین چوب‌هایی که در ساخت میز استفاده می‌شوند چوب راش و گردو بیشترین کیفیت و دوام را در بین سایر چوب‌ها دارند.

کلام آخر

خرید سرویس چوبی یکی از مهم‌ترین خریدهای یک‌خانه است. وسایلی که در این سرویس قرار می‌گیرند از پرکاربردترین وسایل خانه هستند. به همین جهت باید قبل از خرید و یا در هنگام خرید اطلاعاتی را در این زمینه کسب کرد. وسایل چوبی زیبایی دکوراسیون‌ها را دوچندان می‌کنند به همین خاطر خرید سرویس چوب مناسب باید با دانش کافی انجام شود. مبل راحتی، تختخواب و میز ناهارخوری از مهم‌ترین وسایل سرویس چوبی هستند که در این مقاله اطلاعات مختصری در مورد نکات مهمی که در هنگام خرید آنها باید مدنظر داشت صحبت شد.

خرید از فروشگاه اینترنتی ایران میز

ایران میز اولین فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی است که فعالیت خود را تابستان 1388 آغاز کرده است. برای مشاهده محصولات چوبی و دکوراسیون و خرید اینترنتی به وب سایت ایران میز به آدرس iranmiz.com مراجعه کنید. تقریبا همه گروه های محصول اعم از محصولات چوبی خانگی(میز تلویزیون، بوفه و ویترین، سرویس خواب، مبلمان و...) و مبلمان اداری (صندلی اداری، میز اداری، کتابخانه و ...) در ایران میز وجود دارد. در حال حاضر ارسال و نصب محصول رایگان است. برای دریافت مشاوره به شماره تلفن 02122253925 تماس بگیرید.

پربیننده ترین صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۷/۰۶) گران شدن ۳۵درصدی سنگ قبر در یکسال کدام دانش آموزان در سامانه شاد احراز هویت نمی شوند؟ در کدام کشورها معلمان ساعات بیشتری را در کلاس درس حضور دارند؟ جزییات مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تخت خواب مبل راحتی سرویس چوب ایران میز خرید میز ناهارخوری میزهای ناهارخوری خرید سرویس چوب هنگام خرید داشته باشید سرویس چوبی تختخواب ها اتاق خواب مبل راحتی ایران میز خرید تخت مهم ترین مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس ۲۰۲۴ با ۴۷.۹ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۷۷۸ باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس ۱.۷ درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با ۶۱۸ باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با ۶۱۸ باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با ۱۵۱ باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با ۴۸ درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ۵۶۸۵ باب رسید.

طی ماه مارس به ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها ۴۱۱ باب خانه، ایرانی‌ها ۱۸۲ باب خانه، اوکراینی‌ها ۱۲۹ باب خانه و عراقی‌ها نیز ۸۲ باب خانه خریدند.

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند