Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان روز سه شنبه در آیین اختتامیه واحدهای مسکونی مددجویان این نهاد در بردسیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را حل مشکل مسکن مددجویان دانست و گفت: طی سال ۹۷ بر اساس توافقی که به‌صورت متمرکز بین کمیته امداد و سپاه منعقد شد مقرر شد بخشی از اعتبار ساخت این واحدها توسط کمیته تأمین و سپاه مجری اجرای طرح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی دو سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی در زمینه تأمین مصالح و مواد اولیه داشتیم ولی اجازه ندادیم کار متوقف شود و با وجود همه مشکلات ۵۰۰ واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان شهری استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: عمده مشکل مسکن مددجویان در روستاها با دو کلان پروژه مجموعه سپاه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برطرف شده و ان شاالله مشکل مسکن مددجویان شهری نیز با سیاستی که دولت جدید دارند بتوانیم حل‌وفصل کنیم.
۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده که از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد و ۱۳ میلیارد تومان توسط خیران، سپاه و گروه‌های جهادی هزینه شده است.

برچسب‌ها کرمان کمیته امداد امام خمینی مسکن بردسیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان کمیته امداد امام خمینی مسکن کرمان کمیته امداد امام خمینی مسکن بردسیر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد