Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرالدین علیپور گفت: آیین غبارروبی خانه حضرت علی (ع) فرداشب توسط خدام الحسین(ع) شهرداری تهران انجام خواهد شد.

به گزارش برنا؛ صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان  مدیریت پسماند با اعلام این مطلب گفت: 100 نیروی پاکبان از روز شنبه و در دو شیفت 8 ساعته در نجف اشرف به خدمات رسانی مشغول بودند که خدمت این خدام الحسین امروز غروب و هم زمان با شام اربعین حسینی(ع) در عراق به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: امروز پیش از اختتام کار، شست‌وشوی خیابان‌های اطراف حرم انجام می‌شود و پس از مراسم عزاداری در حرم امیرالمومنین، با عکس یادگاری پاکبانان و عوامل شهرداری، خدمات رسانی در نجف اشرف به پایان می‌رسد.

علیپور اضافه کرد: روز چهارشنبه با هماهنگی با تولیت مسجد میثم تمار و برای تشویق پاکبانان، غبارروبی خانه حضرت علی (ع) توسط خدام الحسین شهرداری تهران انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خاتمه گفت: روز چهارشنبه هم خدام الحسین(ع) برای زیارت مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و برپایی مراسم عزاداری در بین‌الحرمین عازم کربلا خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نجف اشرف خدمات رسانی عراق عزاداری مسجد حضرت علی شهرداری تهران کربلا عزاداری کربلا نجف غبارروبی خدام الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد را بر نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و کار تعیین فینالیست دوم لیگ را به دیدار سوم بکشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بین تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد برگزار شد.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت امید فولادی‌وند ترتیب یافته بود ست اول را تیم شهداب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساند.

دومین ست این دیدار با برتری اورموی‌ها ادامه داشت و تیم شهرداری توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برتری خود را در بازی دیکته کرده و نتیجه را در ست شماری به تساوی بکشاند.

سومین ست این دیدار همانند ست دوم با برتری شهرداری ارومیه و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پایان رسید تا ارومیه امیدوار به پیروزی در این دیدار در ست دوم باشد.

چهارمین ست این دیدار جذاب برخلاف ست‌های دوم و سوم همانند ست اول به نفع شهداب به پایان رسید و تیم یزدی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

پنجمین ست این دیدار در هیاهو و تشویق بی‌امان تماشاگران و هواداران ارومیه شروع شد و شهرداری از همان ابتدا توانست برتری خود را در بازی حفظ و در این ست حساس تفاوت امتیازات را به پنج رسانده و نتیجه ۹ بر ۴ شود.

در ادامه تیم شهرداری ارومیه در امتیازات ۱۰ بر ۶ و ۱۲ بر ۷ فاصله خود را با تیم یزدی حفظ کرد و در نهایت توانست با نتیجه ۱۵ بر به نفع خود به پایان رساند.

شهرداری ارومیه با پیروزی در این ست توانست در ست شماری نتیجه را سه بر دو به نفع خود به پایان رسانده و کار تیم صعود کننده به دیدار سوم دو تیم در تاریخ دهم فروردین کشیده شود.

به گزارش ایمنا، پیش از این تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی برابر پیکان تهران راهی فینال لیگ برتر والیبال مردان شده است.

کد خبر 739786

دیگر خبرها

  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • شهرداری ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • تشرف حدود ۲۷۰ هزار زائر به حرم شاهچراغ در هفته نخست تعطیلات نوروز