Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا 6 مهرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان امروز به ۲۸۶نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: روند شناسایی و بستری مبتلایان به کرونا در استان همچنان کاهشی است و امروز تعداد بستری‌ها ۸نفر دیگر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا فاضل افزود: از این تعداد ۵۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و ۲۹نفر نیز با دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

او با بیان اینکه توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی و تسریع در واکسیناسیون در فروکش کردن پیک فوق بحرانی پنجم موثر بوده است ابراز امیدواری کرد: روز‌های تلخ پیک پنجم دیگر تکرار نشود.

فاضل تاکید کرد: تا واکسینه نشدن درصد بالایی از جامعه همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد.

تاکنون ۷۳۸هزار و ۸۸۷نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به ۳۸۲هزار و ۷۸۲گلستانی تزریق شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون جامعه ماسک کرونا کرونا در گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت فعال است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درهای حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

در اینفوگرافیک زیر زمان و تعداد سؤالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • آمار شرکت‌کنندگان در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ انتشار کارت از دوشنبه