Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@06:11:10 GMT

قتل زن و مرد آبادانی با سلاح شکاری

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۵۱۵

قتل زن و مرد آبادانی با سلاح شکاری

به گزارش تابناک، سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبر آنلاین در آبادان اظهار کرد: در پی تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۴:۵۷ دقیقه امروز مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق آبادان، به طور سریع مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسیهای انجام شده توسط ماموران مشخص شد خانم (ح .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب ۳۸ ساله) و آقای ( ر.ن۳۱ساله) با یک قبضه سلاح شکاری به قتل رسیده اند که به طور فوری کار شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری قاتل به هویت (ح.ب ۲۷ ساله) در اطراف صحنه ی جرم شدند ضمن اینکه سلاح به کار رفته در این حادثه ی قتل که یک قبضه سلاح شکاری وینچستر بود را نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه قاتل اهل و ساکن یکی از شهرستانهای همجوار است؛ یادآور شد: وی در بازجویی های پلیسی، خود را برادر یکی از مقتولان معرفی کرد و دلیل اقدام به قتل اش را اختلاف خانوادگی نامید.

سرهنگ زلقی؛ گفت: متاسفانه عدم مراجعه به قانون، پیگیری نکردن مشکلات خانوادگی از طریق مجاری قانونی، عدم مشاوره با بزرگان و معتمدان محله سبب اتخاذ تصمیمات غلط و بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار می شود.

وی افزود: قاتل به همراه سلاح کشف شده برای سیر مراحل قانونی و با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس مبارزه با جرائم جنایی این فرماندهی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین فرمانده انتظامی شهرستان آبادان قتل اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مسابقه سال برای پیام نیازمند خوب پیش نرفت. او با وجود پیروزی تیمش در نیمه اول به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا مجبور به ترک زمین شد و به همین دلیل شانس حضور در اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان را نیز از دست داد.

در ابتدا گمان می‌شد که مصدومیت پیام نیازمند خیلی جدی نباشد، اما این دروازه‌بان که برای اولین مرتبه طی سال‌های حضور در سنگر سپاهان با آسیب دیدگی مواجه می‌شود، نبرد حساس برابر تراکتور را هم به همین دلیل از دست داد و سپس به همراه رضا شکاری دو غایب بزرگ سپاهان مقابل صنعت نفت در آبادان بودند تا در روزی که غیب شکاری در بخش هجومی تیم و همینطور نیازمند در خط دروازه به وضوح دیده شد، مورایس و شاگردانش با شکست ناامید کننده 2 بر یک به اصفهان برگردند.

رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و چهارم روز پنج شنبه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، اما پیش از برگزاری این هفته آخرین دیدار معوقه مسابقات نیز برگزار خواهد شد و سپاهان این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به رتبه سوم جدول صعود کند.

در این مسابقه به نظر می‌رسد پیام نیازمند با پشت سر گذاشتن مصدومیت، پس از غیبت در 4 بازی تیم ملی و سپاهان سرانجام شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران
  • قاتل سریالی ۱۶ مرد معتاد بعد از ۲۸ سال آزاد شد