Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با کشته شدن یکی از مسوولان نظامی داعش در غرب سامرا نیروهای حشد شعبی نیز با نیروهای داعشی در رشته کوه های حمرین درگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، یکی از خودروهای گشتی در تیپ ۱۳ فرماندهی عملیات سامرا توانست ادریس عدنان اسماعیل ملقب به ابو رحمت، یکی از مسوولان داعشی را در جریان درگیری با ۱۳ تروریست دیگر که تلاش داشتند از پاساژهای تجاری در شمال سامرا دزدی کنند، به قتل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، این تروریست مسوول نظامی داعش در جزیره‌ای در غرب سامرا بود.

همچنین نیروهای حشد شعبی با نیروهای داعشی در رشته کوه‌های حمرین درگیر شدند و تجمعات آنها را در اردوگاه عائشه در استان دیالی نیز متفرق کردند.

حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، گروه‌های مبارزه با مواد منفجره یک بمب را که در مسیر نیروهایی که عملیات امنیتی را در دیالی اجرایی می‌کنند، کار گذاشته شده بود، خنثی کردند.

نیروهای حشد شعبی از صبح امروز عملیات امنیتی گسترده‌ای را برای تعقیب بقایای داعش در استان دیالی شروع کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق حشد شعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان:«چشم رژیم صهیونیستی» یکی از نقاط عملیات بود/ هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم

وزیر امور خارجه کشورمان گفت که هیچ هدف غیرنظامی در پاسخ خود تعریف نکردیم و نیروهای ما مکان اقتصادی و جمعیتی را هدف قرار ندادند.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در واکنش به حملات شب گذشته علیه رژیم صهونیستی در گفت‌وگویی اعلام کرد: نیروهای مسلح ایران با محاسبات دقیق و استفاده از پهپاد و موشک‌های هدایت‌شونده دقیق، پایگاه نظامی که هواپیماهای اف ۳۵ در اختیار رژیم صهیونیستی در آنجا نگهداری می‌شود و عملیات علیه ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با استفاده از این پایگاه نظامی انجام شد، مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: هم‌چنین در نقطه دیگری عملیاتی انجام شد که به واقع مرکز اطلاعاتی و چشم رژیم صهیونیسیتی برای هدایت تمام عملیات‌های ۶ ماه گذشته و عملیات اخیر بر روی سفارت ایران در دمشق بود.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه رژیم صهیونیستی به این معناست که ما هیچ هدف غیرنظامی در پاسخ خود تعریف نکردیم و نیروهای ما مکان اقتصادی و جمعیتی را هدف قرار ندادند و حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات این رژیم علیه سفارت ایران بود، دقت لازم برای برخورد و پاسخ مورد توجه قرار گرفت.

این خبر تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • عملیات وعده صادق خواست و مطالبه مردم بود
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات وعده الصادق + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ بازدارنده بود
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • امیرعبداللهیان:«چشم رژیم صهیونیستی» یکی از نقاط عملیات بود/ هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم
  • ۸۴۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • هلاکت نظامیان صهیونیست در ۵ عملیات رزمندگان فلسطینی در غزه