Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:17:58 GMT

آمار کرونا قزوین ۶ مهر؛ ۷ فوتی و ۹۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۹۸۱

آمار کرونا قزوین ۶ مهر؛ ۷ فوتی و ۹۷ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز سه‌شنبه _ ششم مهرماه _ اظهار کرد: در این مدت ۹۷ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین شناسایی شده و ۳۱۰ مورد جدید قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، هفت فوتی مبتلا به کرونا در استان قزوین گزارش شده و آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید -۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به دو هزار و ۴۲۶ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

ارداقیان با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۴۷۰ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان قزوین شناسایی و بستری شده‌اند، ادامه داد: از این تعداد ۵۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تاکنون ۴۰ هزار و ۱۱۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین بستری شده‌اند.

کد خبر 525366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین آمار کرونا در قزوین آمار مبتلایان به کرونا قزوین آمار ابتلا به کرونا در قزوین ابتلا به کرونا قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین کرونا در قزوین استان قزوین آخرین آمار مبتلایان به کرونا وضعیت کرونا در ایران کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا در استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری