Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: با اجرای کامل واکسیناسیون دانشجویان و اساتید، تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ۱۵ مهر ماه به طور کامل بازگشایی خواهند شد.   به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی خانواده‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها نیز زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند اظهار کرد: با هماهنگی که با وزارت علوم صورت گرفته است، آبان ماه امسال نیز سایر دانشگاه‌های کشور بازگشایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر تحت پوشش برنامه واکسیناسیون قرار گرفته اند، تصریح کرد: در هفته گذشته هشت میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند که این میزان در دنیا بی سابقه است و بزودی جمعیت زیر پوشش در کشور به ۷۰ درصد خواهد رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برنامه ریزی برای مقابله با پیک ششم بیماری کرونا اظهار کرد: بهترین راهکار اجرای برنامه واکسیناسیون است که در حال حاضر به شکل گسترده در حال انجام بوده و بر اساس بررسی‌های انجام شده واکسن‌های موجود در کشور می‌تواند از ایجاد پیک‌های بعدی جلوگیری نماید.

وی تاکید کرد: در کنار برنامه واکسیناسیون باید به موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نیز توجه شود تا بتوان چرخه ویروس کرونا را کاهش و قطع کرد.
دکتر عین اللهی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل همه گیری ویروس کرونا، محدودیت‌های مختلفی در سطح کشور به اجرا در آمد اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی به دنبال شرایطی هستیم تا افرادی که تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند بتوانند در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و یا برنامه‌های سفر به راحتی شرکت کنند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین بازگشایی دانشگاه ها علوم پزشکی وزارت علوم وزیر بهداشت علوم پزشکی اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین واکسیناسیون قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی