Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:42:08 GMT

شرط عجیب مربی، عیاش باش ولی خوب بازی کن!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۵۱۴۵

شرط عجیب مربی، عیاش باش ولی خوب بازی کن!

سمیر نصری که اخیرا بازنشست شده، خاطره جالبی از دوره حضوش در سویا تعریف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سمیر نصری بازیکن پیشین تیم ملی فرانسه در ابتدای هفته جاری اعلام کرد که کفش‌هایش را آویزان کرده و تصمیم به بازنشستگی گرفته است. حرفه این بازیکن 34 ساله فرانسه همواره با یک‌سری حواشی همراه بود که آخرین آنها ماجرای مثبت شدن تست دوپینگش بعد از حضور در یک کلینیک در لس‌آنجلس آمریکا و محرومیت 18 ماهه ناشی از آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تیم‌‌هایی که نصیری در آنجا بازی کرد و حواشی‌ای هم داشت، سویا بود، البته او تنها یک فصل(17-2016) به عنوان بازیکن قرضی از منچسترسیتی به سویا رفت. در آن یک سال او زیر نظر خورخه سامپائولی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین بازی کرد. نصری در 30 بازی‌اش برای سویا در تمامی رقابت‌ها 3 گل زد و در پایان آن فصل هم به صورت قطعی به تیم آنتالیا اسپور ترکیه پیوست.

 

 

 

 

روزهای بازی در ورزشگاه رامون‌سانچس پیسخوان اما برای این بازیکن فرانسوی اگرچه طولانی نبود اما با خاطرات فراموش نشدنی همراه شد از جمله آزادی‌های بدون محدودیتی که سامپائولوی به او می‌داد.

 

نصری در گفت‌و‌گو با نشریه ژورنال دو دیمانش فرانسه گفت:« سامپائولی آنقدر مرا می‌خواست که به من می‌گفت تو به تیم ما بیا، هر کاری که خواستی می‌توانی انجام بدهی، می‌توانی مشروبات الکلی بنوشی، به دیسکو بروی و هر کار دیگری خواستی انجام دهی و اگر هم باشگاه چیزی گفت من از تو دفاع می‌کنم. تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که آخر هفته‌ها برایم خوب بازی کنی.»

 

 

 

 

بازیکن پیشین منچسترسیتی افزود:« اگر در یک هفته‌ای که قرار نبود بازی کنم، می‌خواستم بروم و به خانواده‌ام سر بزنم، سامپائولی به من می‌گفت که از سگ‌هایم مراقبت می‌کند.»

 

نصری که در دوره جام جهانی در سال 2010 و 2014 برای تیم ملی فرانسه بازی کرد، سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی مانند مارسی، آرسنال و منچسترسیتی را دارد.

آرژانتین خورخه سامپائولی سمیر نصری تیم ملی آرژانتین سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین خورخه سامپائولی سمیر نصری تیم ملی آرژانتین سویا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوی مدیران بایرن مونیخ برای انتخاب بهترین جانشین برای توماس توخل که قرار است در پایان فصل جاری از هدایت این باشگاه کنار گذاشته شود همچنان ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد که آنها گزینه اصلی برای حضور روی نیمکت این تیم را انتخاب کرده‌اند.

در روزهای اخیر نام مربیان بزرگی از زین الدین زیدان گرفته تا روبرتو دی زربی در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است اما حالا اسکای اسپرت آلمان خبر داده است که رانگنیک زینه اصلی مدیران بایرن برای فصل آینده و جانشینی توخل به حساب می‌آید.

این مربی آلمانی که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد پیش از این سابقه حضور روی نیمکت منچستریونایتد را داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و حالا گفته می‌شود که او هم آماده است تا هدایت بایرن را بر عهده بگیرد و مذاکرات خوبی با این باشگاه داشته است.

قرارداد او با فدراسیون فوتبال اتریش تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد و این به این معناست که باشگاه بایرن باید جریمه‌ای را به آنها پرداخت کند اما هیچ تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده و مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه خواهد داشت. بایرن قصد دارد یک جلسه دیگه با حضور مدیرانش در این هفته برگزار کند تا بتواند تصمیم نهایی در این زمینه را بگیرد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی