Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کاهش 10 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان در 3 ماهه دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان ری به تازگی به صورت مستقل افتخار خدمتگزاری به مردم شهرستان ری را دارد و همه تلاش و سعی خود را به کار بسته است تا خدمتگزاری شایسته ای را به مردم گرانقدر این شهرستان داشته باشد، بیان داشت: با تلاش و تمهیدات صورت گرفته در اقدامی آفندی سعی کرده ایم که ابتکار عمل را از مجرمان و سارقان سلب کنیم و با حضور فعال، هوشمند و هدفمند مجرمان را مستاصل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در 3 ماهه دوم سال جاری 10 درصد کاهش سرقت و 50 درصد افزایش دستگیری سارقان را در مقایسه با مدت مشابه داشته ایم که این موضوع نشان دهنده اهتمام این فرماندهی در برخورد با ناهنجاری ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه 12 درصد در زمینه کشف سرقت نیز در این مدت افزایش داشته ایم، بیان داشت: از آنجا که وقوع برخی جرائم از جمله سرقت امنیت روانی جامعه را مخدوش می کند، تلاش کرده ایم که با اینگونه مجرمان برخوردی جدی و مقتدرانه داشته باشیم و با اقدامات آفندی و پیشدستانه نگذاریم این افراد به مطامع شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان ری دستگیری متهم سرقت سارق پلیس شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر