Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:29:13 GMT

۱۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۵۴۶۵

۱۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ یدالله شرفی روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: دریابانان اسکله نخل تقی با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند. 

وی قلام کشف شده را شامل ۱۷هزار و ۲۵۷ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶هزار و ۵۱۸ عدد لوازم جانبی موبایل، پنج هزار و ۱۳۵ ثوب پوشاک، ۳۵ دستگاه لوازم آزمایشگاهی (دماسنج دیجیتالی)، ۱۶۹ دستگاه لوازم جانبی رایانه، ۲۸ دستگاه لپ‌تاپ، ۲۶ عدد لوازم الکتریکی، ۳۰ عدد مودم و ۵۹ عدد لوازم صنعتی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرفیی اضافه کرد: در این راستا پنج نفر ملوان به همراه ناخدا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان بوشهر و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان و افراد سودجو تنگ می کنند.

برچسب‌ها بوشهر کنگان کالای قاچاق مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کنگان کالای قاچاق بوشهر کنگان کالای قاچاق مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باغات از یک دستگاه خودرو سواری پژو محموله کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه اتو مسافرتی، ۳ دستگاه اتو بخار، آسیاب برقی، ۲۰ دست سینی، ۷ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۵ دستگاه میکسر مارکالکتریک، ۳ دستگاه آبسردکن، ۲ دستگاه سرخ کن، قابلمه، ۲ دستگاه اسپرسوساز دی سی و ۱۱ عدد فلاسک به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • قاچاقچیان کالاهای خارجی جلفا ۶میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار