Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه بلغارستان با اشاره به روابط تاریخی دو کشور، بر ضرورت گسترش و تعمیق همکاری‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - سوتلان استوئف وزیر امور خارجه بلغارستان در تماس تلفنی امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تبریک مجدد انتصاب ایشان به عنوان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کشورش را برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو با اشاره به روابط تاریخی دو کشور، بر ضرورت گسترش و تعمیق همکاری‌ها تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از افزایش حجم مناسبات تجاری، ابراز امیدواری کرد: روابط تجاری با تلاش مشترک متناسب با ظرفیت‌های دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

برگزاری کمیته مشورتی سیاسی، برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی، برقراری پرواز مستقیم بین دو کشور و همکاری در بخش‌های صنعتی، علمی و فن‌آوری، گردشگری از جمله دیگرموضوعاتی بود که در گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: پاریس آمادگی جدی خود را برای مرور بر روابط و توسعه آن اعلام کرده است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی