Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید تیمش در حال حاضر تنها روی بازی با ویارئال تمرکز کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای ویارئال هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما انتظار داریم از تقابل با ویارئال در چند فصل اخیر درس‌هایی گرفته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون پنج بار با هم مصاف کرده‌ایم که هر بار بازی به تساوی انجامیده است. ویارئال تیمی سازمان‌یافته و به لحاظ فنی در سطح خوبی است. تحت فشار قراردادن آنها کار  دشواری است که فکر می‌کنم در دیدار فینال فصل گذشته لیگ اروپا (دیداری که منچستریونایتد در ضربات پنالتی شکست خورد و از قهرمانی بازماند) این کار را به خوبی انجام دادیم.

وی افزود: خلق موقعیت مقابل ویارئال دشوار است، اما باید در بازی فردا موقعیت‌های بهتری خلق کنیم. ما در مرحله گروهی هستیم و برای صعود از این مرحله باید چیزی در حدود 10 یا 12 امتیاز کسب کنیم. ما در بازی با یانگ‌ بویز سه امتیاز از دست دادیم. اگر قرار باشد از بازی دوم بدون امتیاز یا با کسب یک امتیاز بیرون بیاییم، باید هر چهار بازی باقیمانده را ببریم. ما محکوم به برد نیستیم، اما بازی مهمی برای ما به شمار می‌رود.

سرمربی منچستریونایتد همچنین درباره وضعیت کاپیتان تیمش که دچار مصدومیت شده است، اظهار داشت: مگوایر از ناحیه ساق پا آسیب دیده است که امکان دارد چند هفته ریکاوری‌اش طول بکشد. امیدوارم او هر چه سریعتر بتواند ریکاوری کند. مگوایر می‌خواست مقابل ویارئال بازی کند، اما حالا باید چند تغییر در ترکیب‌مان ایجاد کنیم.

سولسشایر ادامه داد: من برای این بازی اریک بایی، رافائل واران، ویکتور لیندلوف، الکس تلیس و دیوگو دالو را با صد درصد آمادگی در اختیار دارم و امیدوارم لوک شاو هم بتواند در بازی فردا ما را همراهی کند. ویارئال در بازی فردا عالی دفاع خواهد کرد و باید بازی سریعی از خود ارائه دهیم. تمرکز ما هم در حال حاضر پیروزی در بازی فردا و بازگشت به مسیر درست است.

نارضایتی چند بازیکن منچستریونایتد از دست رونالدو به خاطر تحمیل رژیم غذایی!

وی در پایان درباره فوق‌ستاره پرتغالی تیمش اظهار داشت: وقتی رونالدو در ترکیب اصلی است، یک گل‌زده تضمین شده است. او چنین رکوردی را دارد و گلزنی خواهد کرد. کریس سابقه به ثمر رساندن 13، 14 یا 15 گل مقابل ویارئال دارد که این بدین معناست که از بازی مقابل این تیم لذت می‌برد. رونالدو شناخت خوبی از آلبیول، تورس و دیگر مدافعان سطح بالا دارد. کریستیانو هر بار که به زمین می‌رود برای گلزنی مصمم است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو اولگنار سولسشایر لیگ قهرمانان اروپا ویارئال منچستریونایتد کریستیانو رونالدو اولگنار سولسشایر لیگ قهرمانان اروپا ویارئال منچستریونایتد مقابل ویارئال بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که 6 برد و یک تساوی در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب 19 امتیاز از 8 مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند.

پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود ببخشند. آنها در نهمین بازی در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند درحالیکه درصورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور برگشت 22 امتیازی خواهند شد و این یک ارتقا برای تیم اوسمار به نسبت نیم فصل اول است.

آنها این هفته در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد. پرسپولیس در این فصل از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌ و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی است. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدارهای خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه