Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، صبح امروز اخباری مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس مطرح شد که این موضوع حاشیه‌های زیادی را با خود به همراه داشت.

شرکت بورس تهران در این زمینه با انتشار خبری به ارائه برخی از توضیحات پرداخت و اعلام کرد: اگرچه شرکت بورس اوراق بهادار تهران ورود به حوزه رگولاتوری رمزارز را به عنوان یک دارایی دیجیتال و در قالب یک پروژه تحقیقاتی دنبال کرده بود، نظر به انتشار شایعه‌ای مبنی بر وجود ماینر شخصی در این شرکت، بورس تهران شایعات مطرح شده در این زمینه را به شدت تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این خبر آمده است: رمزارزها به عنوان دارایی دیجیتال، نیازمند قانون‌گذاری در کشور است و چندی پیش نیز با توجه به مطالبه فعالان این حوزه، از سوی مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، پیشنهاد تاسیس صندوق‌های مبتنی بر رمزارز مطرح شد.

شرکت بورس تهران اعلام کرده از ابتدای سال ۱۳۹۹ با توجه به نگرانی ها از کوچ نقدینگی به سمت رمزارزها و ایجاد بحران خروج نقدینگی در بازار سرمایه، این موضوع به عنوان پروژه ای تحقیقاتی، پس از بررسی در کمیته های فرعی هیات مدیره و اخذ تائیدیه هیات مدیره وقت بورس تهران (به عنوان نمایندگان سهامداران)  و کسب موافقت اصولی وزارت صمت، مطرح و اجرای طرح محدود R&D استخراج رمزارز و محاسبه عینی نرخ ROI آنها توسط شرکت بورس اوراق بهادار صورت پذیرفت و گزارش معاملات آتی این فعالیت بر روند اصلی بازار سرمایه کشور نهایی شد. با این حال این فعالیت تحقیقاتی و آزمایشی پس از مدت کوتاهی در همان سال متوقف شد.

برچسب‌ها بازار سهام فرابورس ریزش شاخص بورس بورس سازمان بورس و اوراق بهادار پروندهٔ خبری بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار سهام فرابورس ریزش شاخص بورس بازار سهام فرابورس ریزش شاخص بورس بورس سازمان بورس و اوراق بهادار اوراق بهادار بورس تهران شرکت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، این روز‌ها اختلاف دلار نیما و بازار آزاد به یکی از چالش‌های جدی بازار سرمایه و صنعت تبدیل شده است و بانک مرکزی تصمیم گرفته است که رفته رفته اختلاف این دو قیمت را کم کند و این موضوع را در چند روز اخیر به وضوح دیده ایم. همان گونه که از نمودار زیر که مربوط به دلار نیمایی است مشاهده می شود این دلار در سال جاری روند رو به رشدی را به خود گرفته است.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Isy

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳