Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۹ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین با اخذ غرفه در نمایشگاه صنعت و نوآوری بلاروس حضور یافتند.

کشاورز افزود: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تولید کنندگان جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازار‌های هدف و یا در قالب تور‌های بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با توجه به برپایی نمایشگاه نوآوری بلاروس که از ۶ الی ۸ مهرماه سال جاری در شهر مینسک پایتخت این کشور، همایش آشنایی با فرصت‌های تجاری و اقتصادی بلاروس در محل سالن همایش‌های هتل ویکتوریا مینسک پایتخت بلاروس با حضور ۲۷ هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشور ایران و با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین برگزار شد.

کشاورز گفت: با توجه به اینکه بلاروس یکی از پنج عضو اتحادیه اوراسیا است و ارتباط واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط کشور با تجار و بازرگانان آن کشور موجب افزایش صادرات غیرنفتی ایران خواهد شد بنابراین اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیش از ۸۰ درصد هزینه‌های حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف یک میلیارد ریال تا ۲ میلیارد و و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحد‌های تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آن‌ها پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اخذ غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب از عدم تعهد شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص راه‌آهن شهرک صنعتی اشراق گلایه کرد و گفت: از آن‌ها شاکی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، منوچهر صفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سال گذشته، یک میلیون و 500 هزار مسافر از طریق راه‌آهن زنجان جابه‌جا شدند که این عدد نسبت به سال 1401 با یک رشد 15 درصدی مواجه شده است. در حال حاضر هم در تعطیلات نوروز به طور متوسط روزانه 2 تا 2500 مسافر توسط راه‌آهن جابه‌جا می‌‌وند که مقصد اکثر مسافران مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: قطارهای با کیفیتی در راه‌آهن زنجان وجود دارد که به طور روزانه فقط 2 قطار به مقصد مشهد حرکت می‌کنند. تاکنون نارضایتی جدی در خصوص وضعیت این قطارها دیده نشده است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب به وضعیت دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور، یک هزار و 250 میلیارد تومان مصوب شده که امیدواریم تخصیص یاید چرا که در سفر نخست رئیس جمهور، 800 میلیارد تومان مصوب شد و فقط 50 درصد این مبلغ تخصیص یافت. اگر تمام مبلغ فوق تخصیص یابد می‌توانیم انتظار داشته باشیم در سال جاری این پروژه افتتاح خواهد شد‌.

وی در ادامه به وضعیت راه آهن شهرک صنعتی اشراق اشاره کرد و گفت: ما از شرکت شهرک‌های صنعتی گلایه داریم و شاکی هستیم. حدود 20 سال پیش یک تفاهم‌نامه‌ای بین راه‌آهن و شرکت شهرک‌های صنعتی امضا شد که بر اساس همان تفاهم‌نامه مقرر شد، زیرسازی با شرکت شهرک‌ها و روسازی با ما باشد، اما آن‌ها به توافقات خود عمل نکرده و همچنان نمی‌کنند.

صفری افزود: طبق قانون هر واحد تولیدی یا شهرک صنعتی که درخواست کننده استفاده از راه‌آهن است باید خودشان، هزینه‌ها را پرداخت کنند و تفاهم‌نامه فوق‌الذکر یک فرصت برای آنان بود که هزینه‌هایشان کاهش پیدا کند، ولی آن‌ها طبق همان تفاهم‌نامه هم عمل نکردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی