Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:

خوشبختانه وضعیت بازیکنان در تمرینات خوب است و روز به روز هم پیشرفت می‌کنیم. آنها انگیزه بالایی دارند و شرایط بدنی خوبی دارند. تنها نیاز ما به بازی تدارکاتی بیشتر است که با توجه به شروع نشدن لیگ برتر باید انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت مشکل عدم برگزاری لیگ است. استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان از دل مسابقات بیرون می‌آیند اما ما تا حالا فقط یک دیدار دوستانه با پیکان داشتیم و روز جمعه هم با شهرداری آستارا و ۱۶ مهر نیز با سپاهان بازی داریم. برنامه‌ریزی تیم به‌گونه‌ای بود که با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود:

متأسفانه تداخل زمان با تمرینات تیم ملی داریم و این کار را سخت می‌کند. چهار روز بعد از بازی با کره‌جنوبی، باید به مصاف الهلال برویم. بازیکنان ملی پوش هم احتیاج به ریکاوری و تمرین تاکتیکی دارند تا هماهنگی بیشتری به وجود بیاید. به هر حال این مشکلات را داریم و باید سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

او درباره آخرین وضعیت بازیکنان آسیب دیده تاکید کرد:

علی شجاعی، به طور قطعی نمی‌رسد. کمال کامیابی‌نیا و مهدی مهدی‌خانی هم بعید می‌دانم به دیدار با الهلال برسند.

گل‌محمدی درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای بازی تدارکاتی با سپاهان گفت:

ایجاد بازی دوستانه راحت نیست و باید شرایط تیم‌های دیگر را بسنجیم و همه این‌ها باعث می‌شود که بتوانیم یک بازی دوستانه را تدارک ببینیم. ملی‌پوشان ما نیستند اما فکر کنم بازی خوبی از آب در بیاید. جا دارد از سپاهانی‌ها تشکر کنیم که همکاری کردند تا این بازی را انجام دهند زیرا محک خوبی برای ما می‌شود. که با توجه به معذوریت‌هایی که بود، سپاهانی‌ها می‌توانستند این مساله را قبول نکنند اما من از محرم نویدکیا تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا حمایتی از این تیم در آستانه بازی با الهلال عربستان صورت گرفته یادآور شد:

متأسفانه این مشکلات وجود دارد و سعی می‌کنیم کار خودمان را کنیم و اولویت ما تیم پرسپولیس باشد. ما کار کردیم و سعی کردیم تمرکزمان روی کار خودمان باشد اما مشکلات مالی و مدیریتی، نبودن کارگزار، بسته بودن پنجره‌ها و مشکلات دیگر وجود دارد. صدری هم تنها است و باید صبر کنیم و به آن‌ها کمک کنیم. او قول داده تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا بازیکنان با انگیزه کافی وارد مسابقات شوند. امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای باشگاه گرفته می‌شود، بتواند به پرسپولیس کمک کند و مشکلات را حل کند زیرا این مشکلات حل شدنی است و افراد اصلح باید داخل باشگاه وارد شوند.

یحیی درباره انتخاب اعضای هیأت مدیره این باشگاه گفت:

در حیطه من نیست چه کسانی می‌خواهند انتخاب شوند. اجازه دهید تمرکز من روی تیم و بازیکنان باشد. متولیان باشگاه و مسئولین امر از شرایط باشگاه خبر دارند و با انتخاب خوب خود می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. سرمان به کار فنی خودمان است و اگر بخواهیم در مسائل دیگر خدمت کنیم، از هدف اصلی خود دور می‌شویم.

وی درباره لغو دیدار سوپرجام نیز گفت:

این بازی اگر برگزار می‌شد می‌توانست به ما کمک کند اما به هر حال زمان برگزاری‌اش خوب نبود و برای تیم ملی و ما مناسب نبود. اگر هم برگزار می‌شد، بازیکنان را برای این بازی آماده می‌کردیم. زیاد درست نیست راجع به آن حرف بزنیم و باید برای آمادگی بیش‌تر کار کنیم.

او درباره حضور دستیارانش در کادر فنی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد:

اولویت همه باشگاه‌ها تیم ملی بوده است. در بدترین شرایط هم به تیم‌های پایه و تیم ملی کمک کردیم و این وظیفه ماست. باعث افتخار است هم مربی و هم بازیکنان ما در تیم ملی حضور دارند اما تعامل فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند و ما دنبال این تعامل هستیم. امیدوارم همان‌طور که ما برای تیم ملی زحمت کشیدیم و می‌کشیم، تعامل وجود داشته باشد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تمرینات پرسپولیس سرمربی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه فدراسیون که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل محدود کرده است، نمی‌توانیم صحبت کنیم و درباره داوری صحبت نمی کنیم اما اگر اتفاقی می افتد که یک تیم متضرر می شود فدراسیون و کمیته داوران پاسخگو باشند و ما به هیچ‌کسی هم اعتراضی نداریم.

وی ادامه داد: در گل اول پرسپولیس صحنه ای اتفاق افتاد و اعتراضی هم نداریم و اعتراضمان از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون با نامه نگاری است ولی وقتی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان توانمند با یک گل عقب می افتی، مجبوری سازمان بازی را تغییر دهی و جلو بکشی و بعد هم با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می شوی.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود. البته تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن است که تعدادی از بازیکنانم می دانند که چه قوی و چه ضعیف بازی کنند، جایگزین ندارند. مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم به گردن می گیرم. سپاهان را بردیم و نگفتم من بودم اما باخت را به گردن می‌گیرم.

او عنوان کرد: وقتی پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و دو گل بد دریافت می کند ما باید چه کار کنیم. پناهی سه بازی متوالی است که اشتباه می کند، چاره چیست؟ البته اصلا ناامید نیستم و از فردا مجددا فشرده به کار می‌چسبیم و تا سوت آخرین بازی با انگیزه کار می‌کنیم. بعد از بازی با تراکتورهای حرف های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند بیان کرد: همه اخلاق من را می شناسند و حرفم را می زنم. شش بازی دیگر داریم و هر حرفی بزنم تنش بیشتری وارد تیم می شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلم نه برای بازیکنان و نه برای خودم نمی‌سوزد. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم! خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان این طور فوتبال بازی می کنیم. من شرمنده مردم هستم.

او ادامه داد: الان نمی توان کاری کرد و فقط باید هر طور شده شش بازی باقی مانده را به پایان برسانیم و به خدا توکل کنیم. امشب با پرسپولیس جنگ نابرابر داشتیم اما امکان دارد در بازی با شمس آذر، گل گهر و تراکتور وضعیت بهتر شود. همه با هم فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. من تا آخرین لحظه می جنگم. واقعا خدا کند تا بازی آخر سالم بمانم. البته پا پس نمی کشم و با تمام توان تلاش می کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می کنم و باز هم می گویم خاک عالم بر سر ما که این گونه در زمین خودمان بازی را واگذار می کنیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که از طرف آقای ویسی هم عذرخواهی می کنید؟ گفت: من دوستان دیگری را نام نمی برم چون حرف که می زنم دوستان بلافاصله جواب دیگری می‌دهند.

وی عنوان کرد: درباره داوری حرف نمی زنم که محرومیتی در بر نداشته باشد اما خواهش می‌کنم خودشان صحنه ها را ببینند و اتفاقی به ضرر ما افتاده سریعا واکنش نشان دهند. البته با توجه به این که نمی توانیم درباره هر موضوعی در کنفرانس ها حرف بزنیم، چرا کنفرانس برگزار می کنند؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان زیاد تا بازی با گل گهر، تمرینات تعطیل می‌شود؟ گفت: اصلا. اگر می خواهید برای بازیکنان جشن تولد هم بگیریم؟ از فردا صبح و عصر تمرین می‌کنیم. نمی شود که هوادار با چشم گریان برود و بعد به بازیکن ما بر نخورد.

او خاطر نشان کرد: من از روز اول گفتم آمده‌ام که بمانم و بنای رفتن ندارم. هنوز برای بقای تیم در لیگ برتر ناامید نیستم.

خبرنگاران نشست خبری اوسمار، سرمربی پرسپولیس را به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت نکرده بود، تحریم کردند.

دیگر خبرها

  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد