Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارتحال آیت الله رجایی گفت: وی عالمی متواضع دارای مکارم و فضائل اخلاقی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله سید محمد رجایی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت فقیه عالی‌مقام آیت الله آقای حاج سید محمد رجائی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تأسف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت بزرگواری که سالیان متمادی در حوزه های علمیه نجف اشرف و قم به تدریس و تالیف کتاب های ارزنده فقهی و ولایی و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام اهتمام زیادی داشت.

عالمی متواضع که دارای مکارم و فضائل اخلاقی بود و فقیهی وارسته که به دور از هیاهوی ظواهر دنیا در اعلای کلمة الله و تحکیم مبانی ولایی سعی فراوانی نمود.

 اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه‌های علمیه و بیت رفیع استاد بزرگوارم مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج سید جمال الدین گلپایگانی قدس سره و فرزندان فاضل و محترم و دامادهای دانشمند و مکرم آن فقید سعید، تسلیت گفته؛ علوّ درجات آن عالم ربّانی و حشر و نشر با اجداد طاهرینش صلوات الله علیهم اجمعین را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/452/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند