Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا رییسی» معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای سنین ۱۲ سال به بالا، گفت: با توجه به اینکه واکسن سینوفارمی که در اختیار داریم و همچنین واکسن پاستوکووک که انشالله هفته آینده به دستمان خواهد رسید، هر دو تاییدیه سنین ۳ تا ۱۷ سال را دارند، براساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم، مقرر شد که سامانه برای افراد ۱۲ سال به بالا باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همانطور که قبلا برای ۱۵ سال به بالا باز شده بود، در حال حاضر نیز سنین ۱۲ تا ۱۵ سال هم می‌توانند ثبت نام کنند، بنابراین جای هیچ نگرانی برای خانواده‌های عزیز وجود ندارد. این دو واکسن کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو کشورمان است و در کشورهای دیگر از جمله در کشور چین و برخی از کشورهای عربی استفاده شده است.

رییسی گفت: واکسن پاستور هم همانطور که می‌دانید مشترک با کوبا است و کوبا هم برای سه تا ۱۷ساله‌ها این واکسن را تایید کرده است، بنابراین به هیچ وجه جای نگرانی نیست و با خیال راحت می‌شود فعلا واکسیناسیون ۱۲ سال به بالا را انجام بدهیم.

۲۳۵۲۳۳

کد خبر 1559162

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن ویروس کرونا واکسیناسیون سال به بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اخیراً گفته بود: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد. هنوز مشخص نیست که چه روزهایی تعطیل خواهد شد اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش تسنیم؛در پی این اظهارات خانه صمت ایران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس ضمن انتقاد از تعطیلی پنجشنبه‌ ها به شنبه‌ها اعلام کرد که در قانون کار میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ساعت در هفته است و چنانچه یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه گردد ساعات کاری هفتگی ۴ساعت کاسته شده و به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰درصد کاهش خواهد یافت.

محمد چکشیان,معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه درباره اعلام خانه صمت مبنی بر کاهش ۱۰درصدی حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: این حرف نمی‌تواند اجرایی شود چون تخلف است و کسی نمی‌تواند حقوق کارگر را کم کند و خلاف قانون کار اقدام کند لذا در صورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

چکشیان صیانت از حقوق کارگران،‌ مطالبه حقوق و دستمزد، نظارت برکارگاه‌ها و مشکلات کارخانجات،‌تخلفات صورت گرفته در بنگاه‌ها و اجرای مباحث ایمنی را از جمله ماموریت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار برشمرد و گفت: اگر در حوزه فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی اتفاقاتی که طی ۳سال گذشته افتاده با دوره قبل مقایسه و بررسی شود می‌بینیم که این وقایع و آمارها و تغییراتی که به لحاظ کمی و کیفی و پشتوانه‌های اسناد بالادستی صورت گرفته بسیار بوده است با این حال این اتفاقات نمی‌تواند عقب ماندگی‌های چند ساله را جبران کند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898511

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند