Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی چهار می‌توان این استان را به یک استان رشد یافته تبدیل کرد.

سید حشمت الله احمد زاده روز سه شنبه ششم مهر ماه ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک دوره چهار ساله می‌توان استان را به یک استان رشد یافته تبدیل کرد، افزود: ۶۸ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد جوان بوده و شهرستان‌های این استان نیز دارای منابع کشاورزی، نفت، آب و خاک مرغوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در استان فقیر و ناتوان هستند، اظهارکرد: راه زندگی و پیشرفت همه ما اتکا به توانایی‌ها و همکاری برای استفاده از منابع استان برای پیشرفت استان است.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرآمد شجاعت، دلیری و شهامت است و مردمانش سر تسلیم در برابر دشمن فرود نیاورده، اما تسلیم امر ولایت و امامت هستند. امیدوارم بتوانم به مردم این استان خدمت کنم.

احمد زاده با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: استان نیازمند مدیران جهادی و پای کار است و این استان دل گرم به وجود حضرت آیت‌الله ملک حسینی در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: استان دارای نیروهایی شایسته‌ای است، اما نیروهای جهادی باید پای کار باشند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از همه مردم استان می خواهم کمک کنند تا برای استان کارهای بزرگی انجام دهیم، عنوان کرد: فقر در استان کهگیلوئیه و بویارحمد بیداد می کند اما منابع خیلی زیاید دااریم در واقع منطقه ای دارا هستیم که فقیر زندگی می کنیم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد مجلس خبرگان رهبری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ولی بهره‌مند افزود: میانگین بارش‌های بلند مدت کهگیلویه و بویراحمد ۵۸۳ میلیمتر است. وی با اشاره به اینکه میانگین بلندمدت بارندگی‌های استان تا فروردین ماه ۵۰۷ میلیمتر است، تاکید کرد: میزان بارندگی‌های امسال بیشتر از میانگین بلند مدت برآورد می‌شود. رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه سال آبی گذشته تا به این وقت از سال (فروردین) به طور میانگین ۶۷۱ میلی متر باران در ایستگاه‌های هواشناسی استان ثبت شده بود، گفت: میانگین بارندگی‌های امسال نسبت به مدت مشابه ۱۱۵ میلیمتر کاهش یافته است. بهره‌مند عنوان کرد: ایستگاه‌های لنده و یاسوج با ثبت ۷۳۲ و ۶۵۲میلی متر باران در سال آبی جاری رکوردار بارندگی‌های امسال هستند. وی تصریح کرد: از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ تاکنون همچنین در سی سخت ۵۵۴، دوگنبدان ۴۶۵، مارگون ۵۵۷، دهدشت ۵۴۱ و لیکک ۴۰۹ و امامزاده جعفر ۴۸۸میلی متر باران گزارش شد. رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان بارش بلند مدت سالانه در ایستگاه یاسوج ۷۹۶، سی سخت ۶۹۶.۷، دوگنبدان ۴۳۷.۴، دهدشت ۵۰۳، لیکک ۴۰۶.۷، مارگون ۶۲۶ و منطقه امامزاده جعفر ۴۴۱ میلی متر است. بهره‌مند درباره پیش بینی کوتاه مدت بارندگی‌های امسال نیز گفت: شبانه روز آینده هوای استان ابری تا قسمتی ابری، وزش باد از اواخر وقت همراه با بارش پراکنده خواهد بود. یک سال آبی در ایران از اول مهر شروع می‌شود و تا ۳۱ شهریور سال بعد ادامه می‌یابد. کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.    

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اختلافات را با اتکا به قرآن کریم می توان تبدیل به ائتلاف کرد
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد