Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ معتقد است که در صورت تساوی یا شکست مقابل ویارئال، تیم او باید در هر 4 بازی بعدی خود پیروز شود.

تیم های منچستریونایتد و ویارئال فردا (چهارشنبه) و در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به انتقادات هواداران از حضور هم‌زمان فرد و مک تومینای در بازی ها گفت:

با وجود هر دوی آن ها در خط میانی، ما موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد هر دوی آن ها مقابل استون ویلا بسیار خوب بود. من خیلی دوست دارم که هر دوی آن ها را در اختیار داشته باشم. اطمینان دارم که آن ها تمام تلاش خودشان را برای پیروزی ما انجام خواهند داد. هواداران همیشه نظرات خود را دارند و هر کس به راحتی می تواند بگوید که چه کسی باید بازی کند.

خلق موقعیت مقابل ویارئال دشوار است

مقابل ویارئال، انتظار چیزهایی را داریم که از چند فصل اخیر آموخته ایم. 5 بار با یکدیگر بازی کرده ایم و همیشه به نتیجه تساوی رسیده ایم. آن ها تیم بسیار سازمان یافته‌ای هستند و از نظر تکنیکی نیز وضعیت بسیار خوبی دارند. آن ها می تواند به خوبی از خط دفاعی خود بازیسازی کنند و پرس کردن آن ها کار دشواری است، کاری که ما در فینال لیگ اروپا به خوبی آن را انجام دادیم. خلق موقعیت مقابل آن ها کار دشواری است و ما باید در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشیم.

مقابل ویارئال محکوم به پیروزی نیستیم

این مرحله گروهی است و 6 بازی در این مرحله وجود دارد که برای صعود به مرحله بعدی، به 10 یا 12 امتیاز نیاز داریم. در بازی قبلی خود، 3 امتیاز از دست دادیم. اگر پس از 2 بازی ابتدایی خود در مرحله گروهی، تنها یک یا صفر امتیاز داشته باشید، احتمالا باید در 4 بازی آخر خود پیروز شوید. در این دیدار محکوم به پیروزی نیستیم اما بازی مهمی داریم.

درباره انتقادات گری نویل از سبک بازی منچستریونایتد

صحبت های او را نخوانده ام. قطعا شما باید به عنوان یک سرمربی روی الگوها و سبک بازی خود کار کنید. در بازی مقابل استون ویلا، عملکرد خوبی داشتیم و شاید خیلی سریع حمله می کردیم. گری نیز این موضوع را می داند. به خاطر ندارم که تاکنون یک مسابقه اینقدر زمان مفید کمی داشته باشد. داور تنها 44 دقیقه زمان مفید به ما داد و این در حالی که است که حداقل زمان مفید یک مسابقه 45 دقیقه است. اگر سرعت بازی خود را بیش از حد کاهش دهیم، مجددا حریف ما در لاک دفاعی فرو خواهد رفت. این را می دانیم که ویارئال به خوبی دفاع می کند، بنابراین باید بازی پر سرعتی را به نمایش بگذاریم. گری نویل نیز از DNA این باشگاه مطلع است.

درباره روند بی ثبات منچستریونایتد در بازی های اخیر

در کوتاه مدت، همیشه روی پیروزی در بازی بعدی خود تمرکز می کنم و دید بلند مدت من نیز به ساخت یک ترکیب است. در حال حاضر تمرکز من روی پیروزی در بازی پیش رو و بازگشت به مسیر درست است. از روی پنجشنبه نیز مجددا روی بازی بعدی خود در لیگ برتر تمرکز خواهیم کرد. دوست داریم تا در صدر جدول حضور داشته باشیم اما اکنون نیز در بالای جدول حضور داریم. با توجه به کادرفنی و ترکیبی که در اختیار دارم، می توانیم پیشرفت کرده و به ثبات برسیم.

از سولسشر سوال شد که آیا حضور کریستیانو رونالدو، نقش مهمی در پیروزی این تیم در بازی های خود دارد که او پاسخ داد:

البته که همینطور است. می توان گفت که حضور کریستیانو رونالدو در یک مسابقه، به ثمر رسیدن یک گل در آن بازی را برای ما تضمین می کند. او در زمینه گلزنی رکورددار است و هنوز هم این کار را انجام می دهد. مقابل ویارئال، رونالدو در 15 مسابقه، 13 یا 14 گل به ثمر رسانده است و این یعنی او از بازی مقابل آن ها لذت می برد. رونالدو از آلبیول، پائو تورس و سایر مدافعان آن ها شناخت دارد. او مصمم است تا در هر دیداری که به میدان می رود، گلزنی کند.

گری نویل اخیرا گفته بود که منچستریونایتد باید در فصل جاری، موفق به کسب جام شود. سولسشر در این رابطه گفت:

او همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارد. وجود فشار یک مزیت برای ما محسوب می شود. برای کار در چنین محیطی، باید وجود این فشارها را بپذیرید. باید بگویم که از من حمایت های لازم صورت گرفت و تیم ما نیز طی این مدت به خوبی پیشرفت کرد. با توجه به جذب بازیکنان سطح بالا و عملکردشان در میدان، انتظارات از ما بالا رفته است و من هم در اینجا برای برنده شدن حضور دارم؛ گری نیز این مسئله را می داند. امیدوارم که در ماه آوریل یا می، به جایگاه مدنظر خود برسیم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! مسعود شجاعی به نساجی پیوست مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟ | آغاز مذاکره برای انتخاب حامی مالی هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! جریمه نیکولو زانیولو پس از حرکت ناشایست خطاب به هواداران لاتزیو + عکس نارضایتی بازیکنان منچستریونایتد از رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو مقابل ویارئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال کویت و بحرین از گروه D جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با برد ۲ به ۱ کویتی‌ها همراه شد.   در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ایران توانست افعانستان را با نتیحه سه به یک شکست دهد تا در پایان بازی‌های دور نخست این گروه در صدر جدول قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی