Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل فراهم‌آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از اهدای بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب و منابع غیرکتابی همزمان با هفته دفاع مقدس به ۵۱ کتابخانه عمومی مناطق مرزنشین کشور در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فرناز محمدی، معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف از جمله علوم دینی، ادبیات و رمان، علوم، تاریخ، جغرافیا، هنر، روانشناسی، علوم اجتماعی، پزشکی و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت ترویج، تقویت و گسترش فرهنگ کتابخوانی در گروه سنی مختلف از جمله کودکان و نوجوانان این اهدایی انجام شده و بخش قابل توجهی از کتاب‌های اهدایی به کتابخانه های عمومی این استان مرزی، مناسب برای مطالعه گروه سنی کودک و نوجوان است.

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: این کتاب‌ها در ۵۱ کتابخانه عمومی در سطح استان ایلام اهدا شد و توزیع این منابع در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی در زمینه حمایت و تقویت کتابخانه های عمومی سراسر کشور و تسهیل دسترسی به کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه، صورت گرفت.

محمدی اظهار کرد: ایجاد شور کتابخوانی در نقاط مختلف کشور از جمله مناطق کم برخوردار یکی از اهداف اداره کل فراهم آوری کتابخانه ملی است و در تازه‌ترین اقدام کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف را جمع‌آوری و به کتابخانه‌های مناطق کم برخوردار ارسال کرده است.

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: به منظور غنی بخشیدن به کتابخانه های مناطق کم برخوردار، از هموطنان دعوت می‌شود کتاب‌های بدون استفاده و مازاد خود را به این سازمان اهدا کنند.

کد خبر 525391

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ایلام کتاب کتابخانه شهرهاي مرزي فرهنگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، زارع در نشست تاريخ يزد که با موضوع تاريخ شفاهي يزد قديم برگزار شد، گفت: با توجه به اهميت پرداختن به تاريخ و گذشته، سلسله نشست هايي را با عنوان دوشنبه هاي فرهنگي در اين مرکز آغاز کرده ايم که تاريخ شفاهي قديم يزد را مورد بررسي قرار مي دهيم.
وي با اشاره به اينکه اين نشست ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نويسندگان يزدي برگزار مي شود، بيان کرد: اين جلسات با موضوعات مختلف تمدني در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگي و اجتماعي کاملا ثبت و ضبط مي شود.

دیگر خبرها

  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت