Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار جدید سنندج گفت: از ظرفیت جوانان در راستای اشتغال‌زایی در شهرداری استفاده خواهیم‌کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج  ، سیدانور رشیدی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار جدید سنندج که با حضور مسئولان در خانه کُرد این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: قطعاً در محضر بزرگان، علما، شهروندان، نخبگان، اساتید و دانشگاهیان مسئولیت رسالت خطیری بوده که دست یاری به سوی همه این عزیزان دراز خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به‌زودی برنامه‌های خود را در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی خواهم کرد، گفت: از حسن اعتماد اعضای ششمین دوره شورا و شهروندان، تشکر کرده و امیدوارم که شرمنده مردم نشوم.

شهردار جدید سنندج با بیان اینکه فرزندان کردستان می‌توانند خدمتگزار مردم باشند، تصریح کرد: گرچه قصور و اشتباهاتی را در دوران خدمت در شورا داشته اما قابل بخشش و با تمام فراز و نشیب‌ها و نگاه‌های سیاسی توانستم در این دوره نیز رای اعتماد مردم را کسب کنم.

وی با اذعان به اینکه مردم این‌روزها خسته‌اند، افزود: اگر مسئولان صادقانه و برای کسب رضایت خداوند و درست و به‌نحو احسن، مسئولیتشان را انجام‌ می‌دادند اکنون زباله‌گرد نداشتیم.

رشیدی با بیان اینکه باید‌ متناسب و براساس منابع هزینه کنیم، خاطرنشان کرد: شهرداری سنندج بی‌نهایت ثروتمند بوده و نباید در پایان طول دوران خدمتمان، شهرداری را بدهکار تحویل دهیم!

وی بیان کرد: خبرهایی مبنی بر اینکه استخدامی در شهرداری سنندج نخواهیم داشت، مطرح شده که در این دوره بر خلاف این رویکرد، گام برداشته و از توسعه صنعت ساختمان و به‌کارگیری جوانان‌مان در راستای اشتغال‌زایی استفاده خواهیم‌کرد.

شهردار جدید سنندج با بیان اینکه برای ساماندهی زباله و ترافیک سطح شهر برنامه‌های خوبی داریم، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های شهرداران سابق و اساتید دانشگاه استفاده کرده و انتظار می‌رود که بنده را در راستای حل مشکلات شهری کمک کنند.

رشیدی بیان کرد: امیدوارم در طول چهار سال آینده در زمان تودیع، با رو سفیدی گزارش اقدامات انجام شده در سنندج را به مردم ارائه دهم.

فرایند انتخاب شهردار جدید سنندج تشریح شد/رسانه‌ها زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراهم‌کنند حکم رشیدی به عنوان شهردار سنندج تأیید شد

حشمت‌الله صیدی، شهردار سابق سنندج‌ نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلایم و تبریک هفته دفاع مقدس و قدردانی و طلب حلالیت از همه مسئولان و مردم این شهر اظهار داشت: برای شهردار و اعضای جدید شورای شهر آرزوی توفیق خدمت‌گزاری به مردم را دارم.

وی با بیان اینکه در مقابل قدرشناسی مردم در طول این دوران سر تعظیم فرود می‌آورم، گفت: اقدامات انجام شده در سطح شهر سنندج، مرهون زحمات و حمایت‌های اعضای شورای شهر با مدیریت شهری و همراهی مردم بوده است.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار جدید سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند