Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@08:34:37 GMT

خداحافظی اینستاگرامی «شکوری» با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۲۴۱

خداحافظی اینستاگرامی «شکوری» با پرسپولیس

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری معاونت اجرایی و سخنگوی فصل گذشته باشگاه پرسپولیس که به خدمت سربازی رفته است، با انتشار پستی در فضای مجازی با سرخپوشان خداحافظی کرد.

در متن پست اینستاگرامی شکوری آمده است: طبق هماهنگی با جناب آقای سمیعی از ابتدای حضورم در باشگاه، قرار بود در زمان مشخص و پس از پایان فصل از باشگاه جدا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل روز پیش و به جهت احترام به قانون و با هماهنگی قبلی، استعفای خود را تقدیم مدیرعامل محترم باشگاه کردم و از باشگاه جدا شدم و دست باشگاه را برای انتخاب نفر جدید باز گذاشتم. در تمام مدت حضورم در باشگاه سعی کردم با تمام توان، در جهت صرفه و صلاح باشگاه قدم بردارم و به‌عنوان معاونت اجرایی، ورزشی و سخنگو شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات و دفاع از حقوق باشگاه تلاش کردم.

پس از پایان دوران آموزشی‌، هیچ تماسی به جهت همکاری مجدد از سوی مدیریت باشگاه دریافت نکردم که البته انتخاب همکاران از سوی مدیران جدید امری طبیعی بوده و جزو اختیارات مدیریتی ایشان براساس نیاز سازمان می‌باشد و شرایط حرفه‌ای و اصولی ایجاب می‌کند که به تصمیمات مدیران باشگاه احترام بگذارم. با توجه به موارد مطرح شده فوق و عدم علاقه باشگاه‌، ادامه همکاری با باشگاه مقدور نبوده و بنده به‌عنوان یک هوادار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و کلیه مدیران آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان از همه هواداران عزیز که بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند تشکر کرده و آرزوی سلامتی و روزهای خوش برای همه عزیزان دارم.

با احترام – ابراهیم شکوری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگوی نوروزی با خبرگزاری خبرآنلاین درباره روند تایید صلاحیت خود واینکه گفته می‌شود با توصیه رهبری تایید صلاحیت شده است، گفت: بنده دقیقآً اطلاع ندارم اما از جاهای مختلف شنیدم. اینها به بنده گفتند التزام عملی به نظام ندارید که این حرف بی‌ربطی بود و نمی‌شد توجیه کرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1886518

دیگر خبرها

  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • ستاره‌های سرخابی در هوای بارانی مهمان فردوسی‌پور شدند؛ از بزیک و کاظمیان تا زندی و شکوری + تصاویر
  • محمد خدابنده لو: استقلال به من 12 میلیارد پیشنهاد داد؛ به آرزوی کودکی ام رسیدم!
  • ظرفیت مغفول مانده سنگ‌های تزئینی در کشور
  • استقلال رکورد تاریخ لیگ‌برتر را شکست