Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان ایران در ادامه دیدارهای خود رقابت‌های جهانی 2021 به راحتی راکش را از پیش رو برداشت. خبرگزاری میزان - مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.   تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شبنه) به وقت تهران و در دومین دیدار خود در این مرحله و از گروه G به مصاف مراکش رفت و برای دومین بار در این رقابت‌ها این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند تا صعوشان به جمع تیم‌هایی که برای رتبه نهم تا دوازدهم در مرحله نیمه‌هایی با هم رقابت می‌کنند، قطعی شود.   سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته و یونس رمضانی بازیکنان مناطق یک تا شش تیم ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش (لیبرو) نیز آنان را مقابل مراکش همراهی کرد.   این پنجمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان کشورمان در چهار مسابقه قبلی به ترتیب سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شدند و مراکش و مصر را نیز سه بر صفر شکست دادند.   تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهار‌شنبه) و در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تایلند می‌رود که این مسابقه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.   در دیگر مسابقه گروه ایران، تیم‌های تایلند و مصر از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

بیشتر بخوانید: سیدعباسی سرمربی تیم والیبال الغرافه قطر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال جام جهانی جوانان 2021 بهروز عطایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال جام جهانی جوانان 2021 بهروز عطایی تیم ملی والیبال جوانان ایران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد