Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:12:30 GMT

قاتل شرور فراری توسط پلیس میناب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۲۶۱

قاتل شرور فراری توسط پلیس میناب دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی یک فقره چاقو خوردگی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از ماموران انتظامی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مکان متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات غافگیرانه دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در ابتدا متهم هرگونه اتهام را انکار می‌کرد، تصریح کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف با متهم عنوان کرد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: پلیس با تمام توان تمام تلاش خود را برای برخورد با متخلفان و هنجارشکنان بکار بسته است.

کد خبر 5315716

منبع: مهر

کلیدواژه: ماموران انتظامی سردار جعفری دستگیری قاتل اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس مرز مهران بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ امانی اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستا‌های اطراف کوهدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که در عملیاتی ضربتی قاتل فراری دستگیرشد.

وی افزود: قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی کوهدشت متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ امانی اظهارداشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع