Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:25:36 GMT

کشف موتورسیکلت‌های سرقتی در بازرسی از اتوبوس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۳۱۶

کشف موتورسیکلت‌های سرقتی در بازرسی از اتوبوس

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و تقویت احساس مطلوب در سطح جامعه از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است اظهار کرد: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار - رشت به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: پلیس حین بررسی این خودرو به چهار دستگاه موتورسیکلت که داخل اتوبوس قرار داشت، مشکوک و طی استعلام به عمل آمده مشخص شد، این وسایل نقلیه دارای سابقه سرقت از تهران هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: موتورسیکلت‌ها به پارکینگ منتقل و راننده اتوبوس پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ روشن‌قلب با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرائم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان ناامن کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرقت موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛به گزارش روابط عمومی بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان، بازرسان این مدیریت به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان در گشت مشترک از یک واحد صنفی انبار غیرمجاز لوازم یدکی موتورسیکلت احتکار شده (ثبت نشده در سامانه جامع انبارها) در اصفهان کشف کردند.
در بازرسی ازاین انبار مقادیر قابل توجهی انواع لاستیک ولوازم یدکی موتورسیکلت ولوازم یدکی موتورسیکلت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف و پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • حراج قرآن سرقتی از ایران این‌بار در ساتبیز لندن!
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه