Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: امنیت نرم، پایدار و مردم محور از اولویت های مهم دولت به شمار می رود.

به گزارش ایسنا صاحب گل صالحی در نشست علما و معتمدان شهر و بخش مرکزی خاش بیان کرد: تامین امنیت با همکاری تمام اقشار جامعه میسر بوده و علما و بزرگان و معتمدان به عنوان بازوهای قوی دولت و دستگاههای نظام در تحقق این امر نقش تاثیرگذاری برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: احساس نا امنی و وجود عناصر خرابکار و اشرار سبب عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی مناطق می شود، بنابراین از علما و بزرگان و معتمدان و شوراها و نخبگان جامعه انتظار داریم برای شناسایی و دستگیری افراد خلافکار و مخلان نظم و امنیت با دستگاههای امنیتی و قضایی و نظامی و انتظامی و بسیج همکاری کنند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش نیز بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم به تامین امنیت و توسعه و رشد و آبادانی منطقه کمک می کنند و هر جا نیاز به وجود بسیجیان و ایجاد پایگاههای مقاومت بسیج باشد به یاری مردم می شتابیم.

سرهنگ حبیب الله رازدار فرمانده انتظامی خاش هم با اشاره به اینکه در برخی محورهای مواصلاتی خاش به سمت شهرهای همجوار سرقت های مسلحانه و نا امنی هایی گزارش شده و برای مقابله با این معضل احتیاج به همکاری اقشار جامعه داریم گفت: مردم ساکن در شهر و روستاهای همجوار با همکاری پلیس می توانند منطقه را امن و آباد کنند.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل و مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد جامع امام حسین و شماری از بزرگان و معتمدان خاش و بخش مرکزی خاش هم بر ضرورت و اهمیت رفع مشکلات بیکاری و فقر و تنگی معیشت مردم تاکید و آمادگی خود را برای تامین امنیت شهرستان با همکاری دستگاههای نظام اعلام کردند.

این نشست به همت بخشداری مرکزی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه و فرمانداری خاش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده