Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز امن اللهی عصر امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب که با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان و قضات و کارکنان دادگستری شهرستان بناب برگزار شد، با بیان اینکه دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان و همکاران ایشان با مردم به احترام برخورد کنند و حامی محرومین و مستضعفین بوده و از صدور حکم به جرایم غیرعمد اجتناب کنند؛ افزود: در کنار آن انتظار می‌رود با افرادی که امنیت عمومی مردم را سلب می‌کنند و اخلالگر نظام اقتصادی هستند و همچنین آن دسته از مدیران و کارکنانی که با ترک فعل خود سبب لطمه به منافع عمومی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان بناب جزو شهرهای امن استان است؛ اذعان کرد: علیرغم کمبود شدید نیرو در حوزه قضائی و کارمندی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

این گزارش حاکی است، امن اللهی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات علیرضا دهقان دادستان عمومی و انقلاب سابق بناب، محمد جلیلی را به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بناب معرفی کرد.

تلاش دستگاه قضائی شهرستان بناب ستودنی است

فرماندار بناب نیز در این جلسه گفت: حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان و مردم داری از خصوصیات بارز مسئولین قضائی و کارکنان دادگستری بناب است.

بر اساس این گزارش، شهریار فتحی دادستان را تأثیرگذارترین فرد در حوزه برقراری امنیت دانست و افزود: برقراری نظم و آرامش در شهرستان بناب را مدیون همکاری دستگاه قضائی علی الخصوص زحمات دادستان عمومی و انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: انصافاً در جریان برگزاری انتخابات در زمینه مقابله با خرید و فروش رأی و سایر موضوعات امنیتی آقای دهقان همکاری شایسته ای با اعضای شورای تأمین شهرستان داشتند و ضمن ایستادگی در مقابل برخی فشارهای بیرونی، بهترین و منطقی‌ترین تصمیمات را اتخاذ می‌کردند که به نوبه خودم از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

فتحی رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در ادامه با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان و زندگی آنها در این شهرستان باعث شده که موضوعاتی نیز به وجود آید که با تدابیر دادستان محترم و همکاران تمام مشکلات حل شده است.

افزایش ۱۵ درصدی پرونده‌های وارده به دادگستری بناب

رئیس دادگستری بناب نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به محرومین گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به پرونده‌های قضائی جزو اولویت همکاران در دستگاه قضائی شهرستان است.

بر اساس این گزارش، سعید قاسمی وند از افزایش ۱۵ درصدی پرونده‌های وارده به دادگستری بناب در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و افزود: علیرغم کمبود نیرو تلاش می‌کنیم رسیدگی به پرونده‌ها در اسرع وقت انجام گیرد.

وی سپس ضمن تأکید بر حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان به دستگاه قضائی شهرستان خاطرنشان کرد: سعی شده با رفتار مناسب شأن و منزلت دستگاه قضائی حفظ شود.

رئیس دادگستری بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های علیرضا دهقان دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بناب برای محمد جلیلی دادستان جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

قاسمی وند همچنین بر پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از رونق تولید تأکید کرد.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

کد خبر 5315728

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب فرمانداری بناب وزارت دادگستری اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس مرز مهران بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی دادستان عمومی و انقلاب دادگستری بناب دستگاه قضائی شهرستان بناب تقدیر و تشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های انجام شده در این دادستانی و با وصول مکاتبه از سوی سازمان امور مالیاتی کشور؛ نسبت به انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی مستقر در استان که با عنایت به استقرار دفترشان در تهران وجوه مالیاتی خویش را به اداره مالیات تهران واریز می کردند، اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: همچنین تعداد ۴شرکت تولیدی دیگر نیز در مرحله بررسی و تصمیم گیری و انتقال به استان قزوین می باشند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888636

دیگر خبرها

  • مهر و موم باشگاه هنجارشکن در دزفول
  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • برخورد قاطع با هنجارشکنی در دزفول
  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور